AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Ser på lifesum at 30 min yoga forbrenner 90 kalorier. Men hva om man bare tøyer i 90 min? Noen som vet hvor mye kalorier det forbrenner? Sikkert mindre enn yoga, men jeg trener så lite at alt er bedre enn ingenting Anonymous poster hash: 6d13d...e44
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Ts her, mente selvfølgelig tøyer i 30 min*Anonymous poster hash: 6d13d...e44
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Skal du tøye i EN og en halv time? Anonymous poster hash: 57973...477
Dolly82 Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Jeg forbrenner bare 70 kcal ved en time yoga/pilates, men det er en god styrketrening, å tøye for å forbrenne er lite vits, ta heller en rask gåter, forbrenner mye mer da
lillsunshine Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Du kan vel egentlig like godt sitte i ro istedet for å tøye, om poenget er å forbrenne kalorier. Du forbrenner mer dess høyere puls og intensitet. Jeg pleier iallfall å slappe godt av når jeg tøyer, så gevinsten i form av kaloriforbrenning er vel veldig lav. Du vil få mye mer ut av å gå en rolig tur.
Wonderbitch Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Ikke noe særlig mer enn du hadde gjort om du ikke tøyde. En kalori ekstra kanskje? Det kommer jo ann på hva du hadde gjort isteden. Sovet, husarbeid, danset eller jogget. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå