Gå til innhold

Undertøy under gjennomsiktig kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en veldig fin hvit kjole, som desverre var tynnere i stoffet enn jeg trodde, og dermed veldig gjennomsiktig, spesielt bak.

Noen som har noe tips til undertøy som er bra å bruke under gjennomsiktige (hvite) plagg? :) Er det hudfarget man burde gå for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm du kan jo prøve ingenting under kjolen så ta bilde å sende meg det på PM ? har veldig lyst til å se den fine kjolen :blomst:

• Liker 1
Skrevet

hmm du kan jo prøve ingenting under kjolen så ta bilde å sende meg det på PM ? har veldig lyst til å se den fine kjolen :blomst:

"Hoho" Litt ensom og desperat en lørdags natt?

• Liker 5
Skrevet

En strømpebody som er litt ugjennomsiktig i stedet for vanlig strømpebukse?

Anonymous poster hash: cb5f6...8a9

• Liker 1
Skrevet

Underkjole?

Anonymous poster hash: 0ebb4...392

• Liker 7
Skrevet

Jeg ville definitivt satset på en underkjole. Men ja, det er hudfarget undertøy som gjelder hvis man har gjennomsiktige plagg.

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Hudfarga underkjole bør gjere susen. Bur du i Oslo, tek turen innom Bess Retro i Herslebs gate, så kan du få tak i silkeunderkjoler til 150,-.

Skrevet

Underkjole tenkte jeg faktisk ikke på, men kanskje underskjørt er bedre? Sånn at den ikke synes ved utringningen og stroppene/stikker opp bak ved ryggen siden kjolen er litt lav bak.

Men har ikke sett dette før.. Noen som vet om man får kjøpt noe slikt på F.eks Lindex?

Skrevet

Har selv en hvit kjole som er litt gjennomsiktig, og leter etter en underkjole/body som kan passe under. Det som er litt vanskelig er at den har dyp utringning samt utskjæring i ryggen..

Har dog sett denne hos Princesse Tam Tam:

13509.jpg13508.jpg

Denne fra Ultimo;

image1xl.jpgimage2xl.jpg

Skrevet

Har selv en hvit kjole som er litt gjennomsiktig, og leter etter en underkjole/body som kan passe under. Det som er litt vanskelig er at den har dyp utringning samt utskjæring i ryggen..

Har dog sett denne hos Princesse Tam Tam:

13509.jpg13508.jpg

Denne fra Ultimo;

image1xl.jpgimage2xl.jpg

Tusen takk :) Den første der så perfekt ut i ryggen! Eneste er at jeg muligens tror at truseformen vil synes bak..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...