Thomasine Skrevet 10. august 2004 #22 Skrevet 10. august 2004 Et epletre som kan plantes i hagen? ...fin om barnet overtar boligen etter sine foreldre! Da får h*n glede av eplene også... ...men hva om de flytter...?! :-?
diddi Skrevet 11. august 2004 #23 Skrevet 11. august 2004 Vi har kjøpt disse bøkene til niese og nevø. Det hender at de er på tilbud (en i serien av gangen!) så da kjøpte vi den til bursdag og jul. Spesielt godnatt-boka er fin når man skal lese på sengekanten!! Så kan man senere kjøpe eventyrboka og Asbjørnsen- og Moe-boka. Barnesangboka er også fint å gi tidlig. Men jeg synes også at en fin barnebibel kan være flott å ha. De har masse fine tegninger og korte historier. (Også har tross alt foreldrene valgt å døpe barnet!!!) En lita barnesølje er også flott. Jeg har en selv, som min datter skal få. (Hadde nesten glemt det! )
Kipa Skrevet 11. august 2004 #24 Skrevet 11. august 2004 hva med et epletre el annet tre. Kjempe koselig. Vi har planta det Lukas fikk av sin tante til dåpen ved sandkassa hans. - filler'n jeg var for sent ute..sånn går det når man ikke leser alle svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå