AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Jeg har datet en mann i 7 måneder. Men det skjer ingen fremsteg i forholdet. Vi har et kjærestelignende forhold, og begge er enig i at vi ikke skal date andre. Men jeg har flere ting som er litt vanskelig. 1. Vi har kun overnattet sammen 3 ganger, men vi har jevnlig sex, men uten overnatting. 2. Han sier at han vil fortsette å møte meg, og at han vet at jeg har følelser for han. Og det liker han. Men han viser ingen tegn til å ville ha noe fremsteg mellom oss. 3. Snakker jeg om følelser så får han det travelt med å stikke unna temaet. Derfor tør ikke jeg å prate mer om følelsesmessige ting med han. Er det liv laga i dette forholdet, eller tror dere at jeg bare er en fuckfriend, og venn i hans øyne? Hva ville dere ha gjort med denne situasjonen? Anonymous poster hash: eb218...d04
Sandie Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Vanskelig situasjon :/ Alle de tre punktene du lister opp er store varseltegn.Jeg tror han ser på deg som en fuckfriend ja,særlig med tanke på punkt nr.1 og 2. Jo lengre tid det går,jo vanskeligere kan det bli å endre dette.Det beste er nok å snakke ærlig ut med ham. Si at forholdet føles retningsløst,og at han må vise gjennom handlig at han mener alvor.Etter over et halvt år med dating er det rimelig å forvente en fremgang. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Vanskelig situasjon :/ Alle de tre punktene du lister opp er store varseltegn.Jeg tror han ser på deg som en fuckfriend ja,særlig med tanke på punkt nr.1 og 2. Jo lengre tid det går,jo vanskeligere kan det bli å endre dette.Det beste er nok å snakke ærlig ut med ham. Si at forholdet føles retningsløst,og at han må vise gjennom handlig at han mener alvor.Etter over et halvt år med dating er det rimelig å forvente en fremgang. Synes det er tungt å ta det opp med han. Er sikker på at da får jeg et teit og kjipt svar. Men jeg leser jo tydelig ut i fra oppførselen at han virker useriøs i mening med meg. Jeg skrev til han i går at hvis han ville kunne vi gå en tur i dag. Ja, skal se om hvordan formen er, for han var ikke så bra i hodet sa han. Han har ofte sånne unnskyldninger. Kan jo være at han sliter med hodepine osv. Eller så er det en unnskyldning. Signaler kan si det meste om en situasjon. Bare det at han får det travelt rett etter at vi har hatt sex, sier gjerne sitt. Nå er det helg også. Men sist jeg så han var fredag kveld. Og det er det typiske er at han aldri kan treffe meg i helgene. Normalt sett skulle jo en seriøs person vist seg mer villig til å treffes i helger. Anonymous poster hash: eb218...d04
Sandie Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Synes det er tungt å ta det opp med han. Er sikker på at da får jeg et teit og kjipt svar. Men jeg leser jo tydelig ut i fra oppførselen at han virker useriøs i mening med meg. Jeg skrev til han i går at hvis han ville kunne vi gå en tur i dag. Ja, skal se om hvordan formen er, for han var ikke så bra i hodet sa han. Han har ofte sånne unnskyldninger. Kan jo være at han sliter med hodepine osv. Eller så er det en unnskyldning. Signaler kan si det meste om en situasjon. Bare det at han får det travelt rett etter at vi har hatt sex, sier gjerne sitt. Nå er det helg også. Men sist jeg så han var fredag kveld. Og det er det typiske er at han aldri kan treffe meg i helgene. Normalt sett skulle jo en seriøs person vist seg mer villig til å treffes i helger. Anonymous poster hash: eb218...d04 Er du sikker på at han ikke kjører dobbeltspill og dater andre? At han aldri har tid i helger høres mistenkelig ut. Forstår at det er vanskelig å ta opp dette,men hvis han bare kommer med svada og ikke kan svare skikkelig tror jeg du gjør best i å avslutte kontakten og gå videre.
Sylvari Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Etter 7 måneder og han oppfører seg slik så ville jeg ansett det som "en tapt sak". Og enten bare tatt det for hva det var, bare sex eller gått videre uten han. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Er du sikker på at han ikke kjører dobbeltspill og dater andre? At han aldri har tid i helger høres mistenkelig ut. Forstår at det er vanskelig å ta opp dette,men hvis han bare kommer med svada og ikke kan svare skikkelig tror jeg du gjør best i å avslutte kontakten og gå videre. Jeg mistenker ikke at han dater andre, men jeg mistenker at han mulig ikke er ferdig med et tidligere forhold. Etter 7 måneder og han oppfører seg slik så ville jeg ansett det som "en tapt sak". Og enten bare tatt det for hva det var, bare sex eller gått videre uten han. Ja, jeg ser på det som en "tapt" sak. Og tenker at det blir nok bare sex. Jeg liker jo sexen, men jeg bør vel gjerne begynne å tenke på å gå videre. Anonymous poster hash: eb218...d04
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Hvorfor har du sex før du vet hva dere "er"? Anonymous poster hash: de383...585
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Det skal jeg ikke ha lenger. Det er nok best å vente med sex til man vet hva man er. Anonymous poster hash: eb218...d04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå