AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #1 Skrevet 8. februar 2015 Hei. Ops det ble langt! Har et spørsmål som ganger, jeg får ikke engang sove for tiden. Jeg håper jeg ikke blir dømt, eller fortalt hva som er rett og galt, jeg er midt i en prosess, hvor jeg ikke vet opp eller ned eller bak eller frem. Har kontakt advokat og skal anmelde pappaen min for å ha misbrukt meg, solgt meg til venner og voldtatt meg. Han har kort fortalt hatt et stort nettverk rundt seg, deriblant farfar og en onkel. Mamma og pappa var ikke gift, men han kjente henne lenge og de var i samme vennekrets lenge før jeg ble født. Han kjente mammas bror derfor godt. Denne onkelen har også voldtatt meg i perioder. Dersom politiet starter en etterforskning vil de innhente opplysninger der de finnes, bl.a. brev og mailer jeg har skrevet til en person jeg har god kontakt med, og stoler på. Her står mye beskrevet ned i klare detaljer, da ting som både pappa og onkelen min har gjort. Jeg har mer enn nok å stri med, om ikke må sitte på følelsen av å splitte familien. Ingen vil vite, høre eller se og jeg har for lengst befunnet meg med at sånn er DE. Jeg er ikke redd for at noen skal få vite om alt jeg er blitt utsatt for, jeg er redd de skal bli regelrett forbannet og ikke la meg være i fred. Onkel er godt likt, og dersom han blir anklaget for noe ville jeg nok fått høre det. At vi alle lever i stillhet og fornektelse er en ting. Men å bli fortalt at jeg lyver, det er min feil, alle disse tingene, er mer enn jeg orke å stå i. Mitt spørsmål er - dersom politiet får tak i dette, på bakgrunn av enn anmeldelse av kun pappa, må de "bry" seg med det som står om onkelen min, eller kan det overses? Det står mye om begge tingene i veldig mange av de samme mailene...Anonymous poster hash: 455a2...2c2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Oi dette ble rotete. Kanskje postet feil også. Rar overskrift! Håper noen kan bære over med meg, tankene vil ikke roe seg..Anonymous poster hash: 455a2...2c2
Gjest oleoh Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Du kan anmelde den du vil, selv om du anmelder faren din trenger du ikke å anmelde noen andre. Tror i alle fall det er slik, men jeg vet ikke. Uansett må du virkelig ha lykke til og vit at alle har medfølelse med deg, og dømmer ikke.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Politet kan starte etterforskning og anmelde onkelen din på eget initiativ. Om du ønsker å vitne er opp til deg, dersom det blir sak ut av det. Anonymous poster hash: b59c4...19f
Bbc_tromvik Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 I saker som slike, er det ikke nødvendig med anmeldelse fra fornærmede for at alle involverte siktes. Takk og pris for at man ikke kan velge hvem som skal tiltales, og hvem som skal slippe unna (du skjønner hva jeg mener). Uansett så ønsker jeg deg lykke til videre, selv om slike hendelser har satt sitt preg på deg. Kan vanskeli tenke meg hvordan det er å gå gjennom slikt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå