AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Har nettopp lastet ned shapeup, og håper på å gå ned 10 kg på 5 mnd. Altså skal jeg loggføre maten min hver dag i 5 mnd. Er det noen som har erfaringer med dette'? Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: 3118a...f36
grrwaffmjau Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Jeg brukte shapeup når jeg gikk ned i vekt, og det var veldig effektivt. Husk bare å ikke legge deg for lavt på kaloriene, når jeg plotta inn infoen min der fikk jeg beskjed om å spise 1000 kalorier dagen for å gå ned, og det å spise for lite er det dummeste man gjør. Nå er jeg riktignok ganske lav, så kan hende det er derfor jeg fikk tildelt så lite kalorier. Jeg la meg på 1300 og litt mere på treningsdager og gikk ned jevnt og trutt.
Pringle Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Jeg gikk ned ca 5 kilo med Grete Roede og ca 17 kilo med Myfitnesspal (jeg er på vedlikehold nå og vekta svinger endel, så det er vanskelig å gi eksakte tall). Jeg brukte Grete Roede også i 2006 og gikk ned 20 kilo, men gikk opp igjen da jeg sluttet Jeg tror at det "strenge" opplegget til Grete Roede (ikke kalorimessig, men matvalgene de anbefaler) gjorde at jeg hele tiden lengtet etter noe annet og underbevisst etter den dagen jeg var "ferdig" så jeg kunne "spise det jeg ville". Mitt råd til deg er derfor å se på dette som en resten av livet-greie. Finn et kosthold og en treningsform du ser for deg at du har lyst til å fortsette med på laaaang sikt. Spis det du vil allerede nå, men vær obs på mengde og hyppighet. Jeg pleier å si at jeg kan spise det jeg vil, men ikke alt på en gang, og ikke hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Jeg gikk ned 13 kg på det! Kjekk og grei appAnonymous poster hash: 6a17a...b01
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Herlig! Hvor lang tid brukte dere? Anonymous poster hash: 3118a...f36
Pringle Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Jeg startet på Grete Roede 28. oktober 2013, tror jeg, og MFP 25. desember, og var på målvekt (20 kilo ned) i oktober 2014. Hadde nådd normalvekt i april og var ganske fornøyd allerede i sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå