AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #1 Skrevet 26. mai 2014 Del gjerne. Men uten å avsløre noens identitet såklart. Anonymous poster hash: 49c44...b27
Chloe- Skrevet 26. mai 2014 #2 Skrevet 26. mai 2014 (Håper på både historier om både kleine chats og møter) 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #3 Skrevet 26. mai 2014 "Siden du er student, så har du vel ikke for mye å rutte med... Hvor mye vil du ha for et knull?" Tror han hadde misforstått, for på Tinder gjør man jo sånn gratis! Blokkerte duden med en gang.Anonymous poster hash: d738a...5c7 26
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #4 Skrevet 26. mai 2014 Ts, har en selv også. Han: hei hva gjør du? ... Han: jeg ser på film ... Han: hypp på sex? ... Han: må ikke hvis du ikke vil. Kan ta en kaffe først ... Han: Hallo???? Kommer sikkert på flere etterhvert. Anonymous poster hash: 49c44...b27 21
Avokado Skrevet 26. mai 2014 #5 Skrevet 26. mai 2014 "Skal vi dra til Las Vegas å gifte oss, og deretter krangle om hva barna skal hete"? 16 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #6 Skrevet 26. mai 2014 "Siden du er student, så har du vel ikke for mye å rutte med... Hvor mye vil du ha for et knull?" Tror han hadde misforstått, for på Tinder gjør man jo sånn gratis! Blokkerte duden med en gang.Anonymous poster hash: d738a...5c7 Hadde vært mye kulere om du faktisk hadde gitt ham det svaret.Anonymous poster hash: 910f3...9ed 22
Sunbeam Skrevet 26. mai 2014 #7 Skrevet 26. mai 2014 Hadde en som ville møtes med en gang, typ på sekundet, og kødda med at han var øksemorder og ville kutte meg opp i småbiter. Kjempesjarmerende. 19
Gjest Faerunpedia Skrevet 26. mai 2014 #9 Skrevet 26. mai 2014 Hadde en march som skrev som åpningsmelding hvordan han kunne slette meg igjen. Jeg foreslo at han skulle blokkere meg, da skrev han tilbake og lurte på om det var helt sikkert at jeg forsvant da.
Gresshoppa Skrevet 26. mai 2014 #10 Skrevet 26. mai 2014 Han: Du var litt for blond for meg Jeg: Huff.. Så dumt Han: Tja, hår kan jo farges... Han: Hei! Jeg sliter med konsentrasjonsvansker så jeg skal på konsentrasjonsleir i sommer. Hva er dine planer for sommeren? Jeg: Hei. Hadde jeg vært mann og du dame i dette øyeblikk, så hadde jeg sagt at du skulle sette deg på fanget mitt, slik at jeg kunne fortalt om en hard oppvekst. Han: Hadde jeg vært faren din hadde jeg spikret paller nå. Jeg: Jeg trenger ikke sukker på for å svelge deg.. Han: Ikke en gang hvis jeg forteller deg at jeg har trebein? Han: Du ligner på Jessica Simpson. Han: Heei Hvor mange barn tenker du? Jeg: Så mange du klarer. Han: Haha, når starter vi hardkjøret? Han: Grattis, *navnet mitt*, du e den diggeste på norske Tinder hittil, etter 12 timer raske timer. Fornøyd? Ah, som jeg ELSKER Tinder! Haha 11
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #11 Skrevet 26. mai 2014 Jeg kom borti en fyr med togfetish... Sheldon? Anonymous poster hash: 49c96...759 23
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #13 Skrevet 26. mai 2014 Han: Du var litt for blond for meg Jeg: Huff.. Så dumt Han: Tja, hår kan jo farges... Han: Hei! Jeg sliter med konsentrasjonsvansker så jeg skal på konsentrasjonsleir i sommer. Hva er dine planer for sommeren? Jeg: Hei. Hadde jeg vært mann og du dame i dette øyeblikk, så hadde jeg sagt at du skulle sette deg på fanget mitt, slik at jeg kunne fortalt om en hard oppvekst. Han: Hadde jeg vært faren din hadde jeg spikret paller nå. Jeg: Jeg trenger ikke sukker på for å svelge deg.. Han: Ikke en gang hvis jeg forteller deg at jeg har trebein? Han: Du ligner på Jessica Simpson. Han: Heei Hvor mange barn tenker du? Jeg: Så mange du klarer. Han: Haha, når starter vi hardkjøret? Han: Grattis, *navnet mitt*, du e den diggeste på norske Tinder hittil, etter 12 timer raske timer. Fornøyd? Ah, som jeg ELSKER Tinder! Haha Dette her var jo ikke spesielt ille, morsomt eller rart ? Anonymous poster hash: 1e223...3ad 41
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #14 Skrevet 26. mai 2014 Er det lov å legge ut screenshot av samtaler her? Hvor navn og bilde er sladdet til det ugjenkjennelige. Anonymous poster hash: 49c44...b27 6
Gresshoppa Skrevet 26. mai 2014 #15 Skrevet 26. mai 2014 Dette her var jo ikke spesielt ille, morsomt eller rart ? Anonymous poster hash: 1e223...3ad Litt ille, morsomt, snålt og sykt underholdende. 4
King in the North Skrevet 26. mai 2014 #16 Skrevet 26. mai 2014 Dette her var jo ikke spesielt ille, morsomt eller rart ? Anonymous poster hash: 1e223...3ad Syntes de var morsomme jeg 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #17 Skrevet 26. mai 2014 Har sånn 300 matcher på Tinder og datet/truffet 6, men har faktisk ikke så veldig mange verstinger. De aller fleste virker normale. Han ene jeg møtte var litt snål dog. Vi skulle gå tur og han hadde med seg en merkelig liten hund. Det er veldig strengt med båndtvang der vi skulle gå; søndag og fint vær attpåtil. Hunden løp løs, bort til andre hunder i bånd og fyren bare smilte. Jeg ble flau... Så skulle han liksom være så leken, han sprang avgårde med hunden, så tuslet jeg alene bak der. Fikk sånn Paradise-Magne ("jeg er så gæern!") av hele han. Det ble også meget pinlig da jeg spurte han veldig løst hva han tenkte om barn (fordi jeg IKKE vil ha er dette ok å spør om før jeg invisterer tid i fyren). Han tok det meget seriøst, kom med en lang avhandling med avveiinger og spurte om vi ikke burde bli bedre kjent før vi snakket om sånne alvorlige ting. Begynte å grave og spør, og forsøkte å diskutere det; jeg ville bare ha et ja eller nei, for å vite hvor landet lå. Anonymous poster hash: 2d9bd...ffd 8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #18 Skrevet 26. mai 2014 Har sånn 300 matcher på Tinder og datet/truffet 6, men har faktisk ikke så veldig mange verstinger. De aller fleste virker normale. Han ene jeg møtte var litt snål dog. Vi skulle gå tur og han hadde med seg en merkelig liten hund. Det er veldig strengt med båndtvang der vi skulle gå; søndag og fint vær attpåtil. Hunden løp løs, bort til andre hunder i bånd og fyren bare smilte. Jeg ble flau... Så skulle han liksom være så leken, han sprang avgårde med hunden, så tuslet jeg alene bak der. Fikk sånn Paradise-Magne ("jeg er så gæern!") av hele han. Det ble også meget pinlig da jeg spurte han veldig løst hva han tenkte om barn (fordi jeg IKKE vil ha er dette ok å spør om før jeg invisterer tid i fyren). Han tok det meget seriøst, kom med en lang avhandling med avveiinger og spurte om vi ikke burde bli bedre kjent før vi snakket om sånne alvorlige ting. Begynte å grave og spør, og forsøkte å diskutere det; jeg ville bare ha et ja eller nei, for å vite hvor landet lå.Anonymous poster hash: 2d9bd...ffd Skjønner ikke helt hva som er snålt med dette.Anonymous poster hash: 103dc...c15
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #19 Skrevet 26. mai 2014 Hei, jeg hetej "Bjøjge" og kan ikke si ej. Anonymous poster hash: 49c44...b27 9
Gjest Whitestripes Skrevet 26. mai 2014 #20 Skrevet 26. mai 2014 "Skal vi dra til Las Vegas å gifte oss, og deretter krangle om hva barna skal hete"? Den var jo litt morsom og original, da 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå