AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Ble inspirert til å opprette tråden da jeg leste et par artikler om dette på nettaviser. I morgen er det jo morsdag! Hva er det som gjør at moren din betyr mye for deg? Jeg har veldig god kontakt med moren min, vi snakker ofte sammen, jeg vet at jeg kan fortelle alt til henne, bli møtt med forståelse, få hjelp på alle mulige måter og vet at mamma alltid stiller opp for meg. Hun er den personen som vil det aller beste for meg. Dersom vi er uenige i blant og har diskusjoner, glemmer vi det fort og er venner igjen kort tid etterpå. Det er ingen som er så forståelsesfull og støttende som mamme, selv om hun kan irritere meg litt en sjelden gang. Hun gir ubetingelsesløs kjærlighet og det er trygghet å vite at hun er der for meg - og jeg er følgelig alltid her for mamma! Takk, mamma, for at du er den du er! Anonymous poster hash: 2bd80...69c 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Vi feirer aldri "morsdag" på den bestemte dagen bestemt av noen med handelsinteresser. Vi handler masse og feirer morsdager, farsdager og barnas dager når VI bestemmer oss for det og det er mer enn 1 gang i året. Synes det blir kunstig med den ene dagen som man ikke kjenner historikken til.Anonymous poster hash: e2dd1...126
Karenina Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Vi feirer aldri "morsdag" på den bestemte dagen bestemt av noen med handelsinteresser. Vi handler masse og feirer morsdager, farsdager og barnas dager når VI bestemmer oss for det og det er mer enn 1 gang i året. Synes det blir kunstig med den ene dagen som man ikke kjenner historikken til.Anonymous poster hash: e2dd1...126 Slapp av..! 2
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 (endret) Jeg har aldri feiret morsdag/farsdag, var ikke vanlig á feire dette i den familien der jeg vokste opp. Sá jeg vil ikke gjóre noenting i morgen, vil heller bli en helt vanlig dag. Men hvis dette er en fin tradisjon i deres familie, sá er det greit at dere feirer det. Endret 8. februar 2015 av SunflowerPenguin 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Slapp av..! Slapp av selv, vet jeg.Anonymous poster hash: e2dd1...126
KvinneguidenBruker Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Jeg er ikke spesielt glad i min mor, så jeg tar med meg en blomsterkvast og smiler falskt og sier gratulerer med dagen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Vi feirer aldri "morsdag" på den bestemte dagen bestemt av noen med handelsinteresser. Vi handler masse og feirer morsdager, farsdager og barnas dager når VI bestemmer oss for det og det er mer enn 1 gang i året. Synes det blir kunstig med den ene dagen som man ikke kjenner historikken til.Anonymous poster hash: e2dd1...126 Jeg har aldri feiret morsdag/farsdag, var ikke vanlig á feire dette i den familien der jeg vokste opp. Sá jeg vil ikke gjóre noenting i morgen, vil heller bli en helt vanlig dag. Men hvis dette er en fin tradisjon i deres familie, sá er det greit at dere feirer det. Okei, så liker ikke dere å feire morsdagen, men i denne tråden kan en skrive om moren sin, uansett om det er morsdag eller ikke. Anonymous poster hash: f320b...031
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå