AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Har spist veldig mye i dag, mest usunne ting. Frokost: 2 rugsprøknekkebrød med 2 ferdigskivet brunostskiver og ca 2 ts syltetøy med mindre sukker Middag: 2 pizzabiter (ost og skinke) med ca 2 ts kebabdressing Også kommer selvfølgelig alt godteriet 1 lys muffins med sjokoladefrosting 19 twist biter 75 gram staratos sjokolade 100 - 150 (?) gram potetgull 4 biter smilsjokolade OG 4-5 ts nugatti Må virkelig endre det dumme kostholdet mitt, spiser selvfølgelig ikke slikt hver dag. Må bli flinkere til å spise ordentlig mat, fremfor alt godteriet... Hvor mange kalorier tror du det cirka er i dette? Anonymous poster hash: 19fcc...69c Anonymous poster hash: 19fcc...69c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Tja. 3000+++. Anonymous poster hash: 8edf9...314
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 matvaretabellen.no Anonymous poster hash: 9bd88...8ec
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Det som er gjort, er gjort Tenk heller på i morgen, evnt mandag. Ingen vits i å sitte å regne ut en svær spisedag. Anonymous poster hash: 1777d...1e7
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Tja. 3000+++. Anonymous poster hash: 8edf9...314 uffff Anonymous poster hash: 19fcc...69c
Meridian Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor du spiser så lite til frokost og middag, for så å spise så mye godis? Er det ikke bedre å spise skikkelige måltider som gjør det mett, så du ikke får sukkerkick etterpå? Spiser du bare to måltider om dagen?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Jeg skjønner ikke hvorfor du spiser så lite til frokost og middag, for så å spise så mye godis? Er det ikke bedre å spise skikkelige måltider som gjør det mett, så du ikke får sukkerkick etterpå? Spiser du bare to måltider om dagen? Skjønner ikke jeg heller. Er egentlig ganske dårlig til å spise, foretrekker heller godis fremfor mat. De siste dagene har jeg vært ekstrem på å spise usunt, men fra og med i morgen er det stopp! Har ikke lyst til å ende opp som overvektig. Ja, det er bedre å spise skikkelige måltider, men er ikke flink til det. Anonymous poster hash: 19fcc...69c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 Har spist veldig mye i dag, mest usunne ting. Frokost: 2 rugsprøknekkebrød med 2 ferdigskivet brunostskiver og ca 2 ts syltetøy med mindre sukker Middag: 2 pizzabiter (ost og skinke) med ca 2 ts kebabdressing Også kommer selvfølgelig alt godteriet 1 lys muffins med sjokoladefrosting 19 twist biter 75 gram staratos sjokolade 100 - 150 (?) gram potetgull 4 biter smilsjokolade OG 4-5 ts nugatti Må virkelig endre det dumme kostholdet mitt, spiser selvfølgelig ikke slikt hver dag. Må bli flinkere til å spise ordentlig mat, fremfor alt godteriet... Hvor mange kalorier tror du det cirka er i dette? Anonymous poster hash: 19fcc...69c Anonymous poster hash: 19fcc...69c Tja, si det, du har sikkert spist dobbelt så mye som du egentlig har behov for. Men hvis du ser på det totale kaloriinntaket for hele uken under ett blir det nok ikke så ille som du tror. Anonymous poster hash: 588aa...b0b
Meridian Skrevet 7. februar 2015 #9 Skrevet 7. februar 2015 Skjønner ikke jeg heller. Er egentlig ganske dårlig til å spise, foretrekker heller godis fremfor mat. De siste dagene har jeg vært ekstrem på å spise usunt, men fra og med i morgen er det stopp! Har ikke lyst til å ende opp som overvektig. Ja, det er bedre å spise skikkelige måltider, men er ikke flink til det. Anonymous poster hash: 19fcc...69c Det er viktig å få i seg nok fett, protein, vitaminer, mineraler, sporstoffer og vann for å holde seg frisk og rask og å holde et stabilt blodsukker utover dagen. Får du et stabilt blodsukker vil du ikke føle behovet for å fråtse i godis. Om du spiser knekkebrød, så da på MASSE pålegg. Lag gjerne eggehakk med røkelaks og nyt det. Du må gjerne spise to knekkebrød, men ha på masse eggehakk med røkelaks oppå. Ikke glem grønsaker. Ha gjerne salat eller bladsalat eller noe annet du liker. Du kan godt lage egg og bacon til frokost, det gjør jeg ofte da det bare er sunt. Steker gjerne tomat til og har grønsaker til. Middag kan du lage masse godt, bare bruk fantasien. Søk på nettet etter fiskesuppe eller chiligryte eller kyllinggryte. Masse godt man kan lage om man heller ikke bare vil lage en wok med fisk til. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #10 Skrevet 7. februar 2015 Det er viktig å få i seg nok fett, protein, vitaminer, mineraler, sporstoffer og vann for å holde seg frisk og rask og å holde et stabilt blodsukker utover dagen. Får du et stabilt blodsukker vil du ikke føle behovet for å fråtse i godis. Om du spiser knekkebrød, så da på MASSE pålegg. Lag gjerne eggehakk med røkelaks og nyt det. Du må gjerne spise to knekkebrød, men ha på masse eggehakk med røkelaks oppå. Ikke glem grønsaker. Ha gjerne salat eller bladsalat eller noe annet du liker. Du kan godt lage egg og bacon til frokost, det gjør jeg ofte da det bare er sunt. Steker gjerne tomat til og har grønsaker til. Middag kan du lage masse godt, bare bruk fantasien. Søk på nettet etter fiskesuppe eller chiligryte eller kyllinggryte. Masse godt man kan lage om man heller ikke bare vil lage en wok med fisk til. Tusen takk for tips! Anonymous poster hash: 19fcc...69c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå