AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Tantebarnet mitt bor i en annen by,og blir 8 år imorgen. H*n får gaven av meg ved en senere anledning,men jeg lurte på å ringe til h*n,noe som må skje via min søsters tlf. Problemet er at søsteten min har alltid vært sjalu på meg,slengt dritt til meg i alle år, og for 2 uker siden toppet det seg. Hun har alltid kjørt ned andre men kan aldri ta imot kritikk. Så når jeg ga beskjed om at det ikke er ok å tråkke på meg mer (hun har seriøst vært slem så lenge jeg kan huske. Alt fra å kalle meg stygg til å spør hvorfor jeg gidder være med mannen min,som er snill som et lam!) Hun bruker meg, jeg får aldri noe fint av henne men hun forventer alltid mat,gaver osv når hun kommer på besøk. Så vi har ikke snakket sammen på 2 uker og jeg kjenner jeg virkelig trenger en pause. Vurderer å ringe tantebarnet mitt,pleier ikke alltid gjøre det,da h*n ikke er så interessert i å snakke med meg, men jeg har ikke lyst å snakke med søsteren min. Hvordan kan jeg løse dette?Anonymous poster hash: 89100...df3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Ingen..?Anonymous poster hash: 89100...df3
Gjest Pet Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Det høres ut som du vil bruke denne bursdagen å for å markere litt overfor søsteren din og det synes jeg ikke du skal gjøre. Du sier jo selv at du ikke pleier å ringe dette tantebarnet på bursdagen og at han ikke er interessert i å snakke med deg, så hvorfor er det så viktig å gjøre det nå når du ikke har snakket med søsteren din på to uker? Dette dreier seg ikke om bursdagsbarnet, men om konflikten med søsteren din, og det synes jeg du kan ta en annen dag enn på bursdagen til barnet hennes.
GammelKaktus Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Er du ikke voksen nok til å ringe og høflig be om å få si gratulerer med dagen til tantebarnet ditt så får du heller la det være. Du bringer ikke barnet inn i voksnes konflikt.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Er du ikke voksen nok til å ringe og høflig be om å få si gratulerer med dagen til tantebarnet ditt så får du heller la det være. Du bringer ikke barnet inn i voksnes konflikt. Jeg drar jo ikke tantebarnet inn i konflikten? Hvor har du det fra.Anonymous poster hash: 89100...df3
Gjest Phoenix Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Hva er så spesielt at du må ringe denne gangen? Du sier at du aldri gjør det, så hvorfor nå?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Jeg drar jo ikke tantebarnet inn i konflikten? Hvor har du det fra.Anonymous poster hash: 89100...df3 Du skriver: "Vurderer å ringe tantebarnet mitt,pleier ikke alltid gjøre det,da h*n ikke er så interessert i å snakke med meg..." Så hvorfor skal du ringe? Ringer du så drar du barnet inn i konflikten og det tror jeg du også vet at du gjør. Jeg tolker det som at det er misjonen med å ringe. Anonymous poster hash: 6b600...e38 1
GammelKaktus Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Du skriver: "Vurderer å ringe tantebarnet mitt,pleier ikke alltid gjøre det,da h*n ikke er så interessert i å snakke med meg..." Så hvorfor skal du ringe? Ringer du så drar du barnet inn i konflikten og det tror jeg du også vet at du gjør. Jeg tolker det som at det er misjonen med å ringe. Anonymous poster hash: 6b600...e38 Det hun/han sa
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Du skriver: "Vurderer å ringe tantebarnet mitt,pleier ikke alltid gjøre det,da h*n ikke er så interessert i å snakke med meg..." Så hvorfor skal du ringe? Ringer du så drar du barnet inn i konflikten og det tror jeg du også vet at du gjør. Jeg tolker det som at det er misjonen med å ringe.Anonymous poster hash: 6b600...e38 Tenkte å ringe fordi h*n er eldre nå og kanskje forstår mer enn før. dessuten er jeg redd for at det blir styr dersom jeg ikke ringer. Da er jeg den slemme tanta som ikke bryr seg..jeg ringte ifjor..Anonymous poster hash: 89100...df3
skruf Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Hva med å sende ei melding først? Noe ala "jeg kommer til å ringe tantebarn nå snart for å gratulere med dagen, fint om du kan gi telefonen direkte til han". Du trenger ikke snakke med søsteren din i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Så mye drama... Anonymous poster hash: 9e83c...0f6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #12 Skrevet 8. februar 2015 Send et kort...Anonymous poster hash: 138de...ac9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå