Gå til innhold

Mitt utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det nå på lørdag, en uke før bryllupet.

Ble hentet av en ukjent mann på motorsykkel, som viste seg å være en venn av broren til forloveren min. Vi kjørte litt rundt, bla litt fort på E18.

Stoppet tilslutt utenfor Kaffepikene hvor de andre jentene ventet. Koste oss i solen med en morgenkaffe, før vi trasket videre. Fikk så beskjed om å gå inn på en 7-11 og si en bestemt setning til damen bak kassen. Gjorde det og fikk en konvolutt hvor det stod at jeg skulle gå til hudpleiesenteret rundt hjørnet. Der fikk jeg pedicure og fotmassasje, og tåneglene ble lakkert i stilig lys rosa-hvit.

To av jentene kom og møtte meg, og vi gikk til Frognerparken hvor jentene hadde lagt ut tepper, og vi koste oss med reker og hvitvin i solen.

Deretter trasket vi til t-banen, og vi gikk av på et sted jeg aldri hadde vært før. Der viste det seg at vi skulle spille inn to engelske kjærlighetssanger på cd i et platestudio. Så jeg sang ledende vokal og de andre jentene koret. Kjempeartig, selvom jeg er superamatør, og sangene skal spilles for brudgommen i bryllupet... :oops: Overraskelse for han ennå, men blir sikkert morsomt. Tror aldri han har hørt meg synge, men for å være ærlig ble det faktisk ikke så galt...

Deretter dro vi hjem til en venninne, spiste taco (som var veldig greit siden to av jentene var vegetarianere, pluss deilig med noe salt og friskt i varmen)

Istedenfor en tale fra en av jentene, på vegne av de andre, hadde alle fått to bokstaver under tallerkenen sin. Det ble to runder hvor hver av jentene sa noe koselig eller morsomt til meg som begynte på de bokstavene de hadde fått. På den måten ble det en lang tale hvor alle fikk sagt en liten del hver. Veldig koselig, og alle har skrevet på baksiden av lappene i stikkord hva de sa, så de lappene har jeg.

Så hadde vi en versjon av halen på grisen-konkurranse, hvor det istedenfor var bildet av en sleezy naken mann, og vi skulle plassere lillemannen hans...

Vi hadde et par andre "leker" også, men nå blir denne historien så himla lang... Det endte ihvertfall med at vi gikk ut på et utested, og jeg kom meg hjem i 5-tiden.

En veldig bra dag, og noe av det beste var at alle var med på alt, det var ikke bare jeg som snublet rundt dritings mens de andre lo...alle var i strålende humør, og jeg tror kanskje alle ble ganske i farta. Dessuten passet de hele tiden på at jeg drakk nok vann i varmen, ellers hadde jeg sikkert sluknet ganske fort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt topp ut!!!

Noe slikt kunne jeg også tenmkt meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...