Sjokoklem Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Har snakket med en fyr på tinder, han er veldig flink å drive samtalen og virker veldig grei. Vi har funnet ut at vi skal møtes, å der sliter jeg. Blir litt stressa og føler for å rømme når noen virker interessert i meg. Noe som er ganske slitsomt... jeg har jo lyst å møte han, men jeg har aldri gjort noe slikt som dette før. Så både situasjonen og fyren er ny, så jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å ikke frike helt ut. Er forresten elendig på smalltalk... hva om det blir skikkelig kleint. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Jeg er akkurat likedan og vet hvordan du har det. Jeg pleier å trekke meg, så feig er jeg - så jeg syns du er tøff! Når skal dere møtes? Anonymous poster hash: 01c4f...f7a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Hopp i det! Har vært der du er og er nok der fremdeles. Du må bare presse deg selv så skal du se at det går lettere for hver eneste fyr du møter! Hilsen jente 20 år som aldri har datet før hun ble 20 år Anonymous poster hash: a3a90...b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå