AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Dag1: 3x8 knebøy 3x6 beinpress/hacklift 3x8 lårstrekk 3x10 markløft 3x8 markløft med rette bein 3x15 stående leggpress 3x15 magemaskin Dag2: 3x8 brystpress oppover skrå 3x8 brystpress nedover skrå 3x8 arnoldpress 3x8 sidehev 3x8 nedpress 3x8 press fra panne 3x8 press manual innside triceps 3x15 magemaskin Dag3: 3x8 nedtrekkmaskin 3x8 roing i maskin 3x8-10 nedtrekkmaskin foran 3x8-10 skulderhev i Smith maskin 3x6 stangcurl 3x8 hantelcurl 3x10 bakside skulder hantel 3x10 rygghev 3x15 magemaskin På to av disse dagene trener jeg spinning eller annen kardio med varighet fra 30-45 minutter. Vurderer å legge på en dag til. Målet mitt er å forbrenne fett og bygge muskler. Vil bli sterkere og vil at musklene skal vises, så fettprosenten MÅ ned. Jeg er 173 cm høy og veier 71 kg. Har det meste av fettet plassert rundt hofter og lår. Jeg er lei av å trene på måfå, og er derfor nå motivert og klar for å gi jernet. Tar i alt jeg kan på trening, og synes faktisk styrketrening begynner å bli gøy! Men et spørsmål til: Når jeg ønsker å fokusere ekstra på lår, rumpe og mage, er det nok å trene hver muskelgruppe en dag i uka?? Har stusset på dette tidligere, for det er vel slik som dette de første trener; hele kroppen delt opp i to eller tre. Det jeg gjør nå er å gjøre programmet jeg har for dagen, og etterpå gjøre noen hipthrust med vekt på 18kg, 3x8-10. Pluss 2-3 forskjellige mageøvelser, ganske harde alle sammen. Disse også ganger tre. Ellers spiser jeg sunt og variert. Spiser fisk ihvertfall en gang i uka, kylling, svinekjøtt, melk, mye vann, grønnsaker og frukt. Karbohydratene får jeg i meg i form av grove kornprodukter som havregryn, grove rundstykker, scones, etc. Unngår potet, ris og pasta så godt det lar seg gjøre. Drikker også proteinshake like etter hver trening. Ca 60gram (2 skjeer) blandet med melk. Anonymous poster hash: 82e95...ad2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå