magnhild Skrevet 9. august 2004 #1 Skrevet 9. august 2004 Jeg er helt i hundre nå. Kjolen er bestilt fra Bridesave. Er bare så megaspent nå da!! Klarte til slutt å bestemme meg for Courtney fra Maggie Sottero, i light gold. Gleder meg som en liten jente til å få den i posten, men det er grusomt lenge til. Ut i desember en gang!! Men jeg har i alle fall bestilt, så da er jeg glad og fornøyd!!! ~magnhild~
Seterjenta Skrevet 9. august 2004 #2 Skrevet 9. august 2004 Å, det må være en deilig følelse, og ikke minst spennende!! Jeg klarer ikke å bestemme meg jeg, så jeg misunner deg litt Reiser imidlertid til Madrid (og etterhvert Barcelona) nå på lørdag, og da håper jeg å få besøkt noen brudesalonger der! Lykke til, håper tiden går fort til du får kjolen din!!
Gjest Tex Skrevet 9. august 2004 #3 Skrevet 9. august 2004 Har akkurat kommet hjem fra Madrid, gled deg du som skal dit på brudekjoleshopping!! Der var det mye lekkert!!!
Gjest MrsL Skrevet 9. august 2004 #4 Skrevet 9. august 2004 Skjønner at det er vanskelig å vente helt til desember ja :-) og kjolen du har valgt er helt nydelig
Sita Skrevet 10. august 2004 #5 Skrevet 10. august 2004 Skjønner godt at du er spent ja, men du har da noe å glede deg til, for det er en nydelig kjole du har valgt deg
Bokalven Skrevet 10. august 2004 #6 Skrevet 10. august 2004 Måtte lete litt for å finne Maggie Sotteros "Courtney", men jeg fant den til slutt. Pen kjole, men pesolig liker jeg ikke snøringen bak, siden den går i en V istedet for ||. Men det er bare meg.
nessi Skrevet 10. august 2004 #7 Skrevet 10. august 2004 Nydelig kjole. Skjønner at du gleder deg til å få den
maki Skrevet 10. august 2004 #8 Skrevet 10. august 2004 virkelig lekker kjole, likte spesielt godt ryggen.
Måne Skrevet 10. august 2004 #10 Skrevet 10. august 2004 Den har jeg prøvd. Den er kjempefin. Likte spesielt godt fargen "light gold". Den var nydelig....heldiggris... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå