Gå til innhold

I dag er kjolen bestilt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

:hoppe:

Jeg er helt i hundre nå.

Kjolen er bestilt fra Bridesave.

Er bare så megaspent nå da!!

Klarte til slutt å bestemme meg for Courtney fra Maggie Sottero, i light gold. Gleder meg som en liten jente til å få den i posten, men det er grusomt lenge til. Ut i desember en gang!! :roll: Men jeg har i alle fall bestilt, så da er jeg glad og fornøyd!!!

~magnhild~

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, det må være en deilig følelse, og ikke minst spennende!! Jeg klarer ikke å bestemme meg jeg, så jeg misunner deg litt :)

Reiser imidlertid til Madrid (og etterhvert Barcelona) nå på lørdag, og da håper jeg å få besøkt noen brudesalonger der!

Lykke til, håper tiden går fort til du får kjolen din!!

Skrevet

Har akkurat kommet hjem fra Madrid, gled deg du som skal dit på brudekjoleshopping!! Der var det mye lekkert!!!

Skrevet

Skjønner at det er vanskelig å vente helt til desember ja :-) og kjolen du har valgt er helt nydelig

Skrevet

Skjønner godt at du er spent ja, men du har da noe å glede deg til, for det er en nydelig kjole du har valgt deg :wink:

Skrevet

Måtte lete litt for å finne Maggie Sotteros "Courtney", men jeg fant den til slutt. Pen kjole, men pesolig liker jeg ikke snøringen bak, siden den går i en V istedet for ||. Men det er bare meg. ;)

Skrevet

Nydelig kjole. Skjønner at du gleder deg til å få den :)

Skrevet

virkelig lekker kjole, likte spesielt godt ryggen.

Skrevet

Den har jeg prøvd. Den er kjempefin. Likte spesielt godt fargen "light gold". Den var nydelig....heldiggris... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...