AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Jeg og kjæresten har snakket litt om det å få barn, vi er 22 år og snart ferdig utdannet. Planen er å vente til vi er ferdige, men jeg føler jeg blir litt redd bare av å tenke på det. Vi bor i en by 10 timer unna min hjemplass, og ca 8 timer unna hans. Han har noe familie her, men jeg har ingen bortsett fra ham. Hva om det blir slutt en gang etter at vi har fått barn? Det er ikke slik at jeg tror det, da ville jeg ikke fått barn med ham, men man vet jo faktisk aldri hva som skjer om 5-8 år. Jeg har venner her, men blir redd av tanken av å måtte bo her i byen alene om det blir slutt, uten familie i nærheten. Må jeg bare droppe det å få barn sammen med ham? Anonymous poster hash: 311a0...936
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Man vet jo aldri noe 100 % når det gjelder fremtiden, men hvorfor er du så redd for at det skal bli slutt? Føler du deg ikke trygg på forholdet så skal du heller ikke ha barn med ham. Anonymous poster hash: b3926...eb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå