Gå til innhold

Rimelig og profesjonell voksing i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet til Trondheim fra Bergen, og skulle gjerne ha funnet et nytt sted å få tatt brazilian og vokset lårene. Men så langt har jeg bare funnet priser som nesten er dobbelt så dyrt som i Bergen. Det er også viktig for meg at det gjøres skikkelig, og at behandleren er proff, da jeg har veldig sensitiv hud.

Noen som har noen anbefalinger for Trondheim? I Bergen pleide jeg å betale 400/450 for bakside lår og brazilian.

Anonymous poster hash: bd6e3...617
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på!

Anonymous poster hash: 35dd5...5ba
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg flyttet til Trondheim fra Bergen, og skulle gjerne ha funnet et nytt sted å få tatt brazilian og vokset lårene. Men så langt har jeg bare funnet priser som nesten er dobbelt så dyrt som i Bergen. Det er også viktig for meg at det gjøres skikkelig, og at behandleren er proff, da jeg har veldig sensitiv hud.

Noen som har noen anbefalinger for Trondheim? I Bergen pleide jeg å betale 400/450 for bakside lår og brazilian.

Anonymous poster hash: bd6e3...617

Jeg vet desverre ikke om noen steder i Trondheim. Men jeg slytter selv nermere Bergen og lurte på om du kan fortelle meg hva stedet du pleide å få behandling til heter? Det hørtes ut som en veldig god pris. :)

Anonymous poster hash: 3fc4e...32e

Skrevet

Gå på Drømmehagen hudpleie. Jeg har ikke tatt voksbehandlinger der (med unntak av bryn), men massasje, ansiktsbehandlinger og manikyr/pedikyr. De er utrolig profesjonelle, dyktige og hyggelige! Jeg har nå gått fra kløende, allergisk og flassende hud til godt hydrert hud som er mye mindre rød. Bedre sted i Trondheim finnes ikke! Ikke at jeg har trengt å lete etter et nytt sted heller! 

Anonymous poster hash: 0c5e7...674

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...