Gå til innhold

Trenger desperat hjelp av dere med stokke tripp trapp :(!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gråte nå:@ Har en stokke tripp trapp stol som i følge serienummeret skal matche med stokke babyset. Men utfra bilder når jeg søker rundt så finnes det visst flere forskjellige stoler.. og babyset.. Altså?? Min stol har da ikke dette hullet på platen hvor babyen sitter. Da skjønner jeg meget lite når det står forklart i bruksanvisningen (på babyset) at den ene plastbøylen skal klikkes nedi hullet. Jeg skjønner ikke noe annet av den heller for den saks skyld.. Har jeg for gammel stol? Hva har dere? På de videoene jeg ser så har den babyset ryggdelen flere hakk til en sele. Det har ikke min. Min har derimot denne lange plasttuppen som skal nedi et hull SOM IKKE EKSISTERER! Har noen en god link til en video hvor jeg får forklart hvordan jeg fikser dette? Jeg trodde også at det holdt med en skrutrekker for å justere på stolen, men her må tydeligvis kompliserte L nøkler til.. Men det kan i det minste skaffes på mandag. Må jeg ha et annet babyset? Og hvor får jeg kjøpt det som passer til stolene uten hull da? Jeg får bare på ryggen mens den andre delen får meg bare til å klø meg i hodet. frustrert!!

Anonymous poster hash: b8a7e...310
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gråte nå:@ Har en stokke tripp trapp stol som i følge serienummeret skal matche med stokke babyset. Men utfra bilder når jeg søker rundt så finnes det visst flere forskjellige stoler.. og babyset.. Altså?? Min stol har da ikke dette hullet på platen hvor babyen sitter. Da skjønner jeg meget lite når det står forklart i bruksanvisningen (på babyset) at den ene plastbøylen skal klikkes nedi hullet. Jeg skjønner ikke noe annet av den heller for den saks skyld.. Har jeg for gammel stol? Hva har dere? På de videoene jeg ser så har den babyset ryggdelen flere hakk til en sele. Det har ikke min. Min har derimot denne lange plasttuppen som skal nedi et hull SOM IKKE EKSISTERER! Har noen en god link til en video hvor jeg får forklart hvordan jeg fikser dette? Jeg trodde også at det holdt med en skrutrekker for å justere på stolen, men her må tydeligvis kompliserte L nøkler til.. Men det kan i det minste skaffes på mandag. Må jeg ha et annet babyset? Og hvor får jeg kjøpt det som passer til stolene uten hull da? Jeg får bare på ryggen mens den andre delen får meg bare til å klø meg i hodet. frustrert!!

Anonymous poster hash: b8a7e...310

Tror du bør ta kvelden, verden går ikke under.

Anonymous poster hash: 7585d...23b

• Liker 1
Skrevet

Neida, selvsagt ikke. Er bare så irriterende å bruke penger på ting også funker det ikke.. Er ikke helt komfortabel med mating i vippestolen.

Anonymous poster hash: 16ba0...705
Gjest Magdalene
Skrevet

Er du sikker på at du har rett plate øverst da? Altså at du ikke har brukt fotbrettet som sitteplaten?

Skrevet

Neida, selvsagt ikke. Er bare så irriterende å bruke penger på ting også funker det ikke.. Er ikke helt komfortabel med mating i vippestolen.

ser ikke problemet, er da høyst vanlig.

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er stolen da??

Vi hadde også en gammel arvet triptrap stol, og den kunne vi ikke bruke babysettet til, og selene var gått ut av produksjon... dette var hva vi fikk beskjed om i 2010.

Anonymous poster hash: fa0c1...b09
Skrevet

Er du sikker på at du har rett plate øverst da? Altså at du ikke har brukt fotbrettet som sitteplaten?

Den nederste platen har heller ikke et sånt hull. Det skulle vært det i en av platene kanskje? Den er jo brukt, så mulig personen har tatt ut platen og byttet den ut med en annen fotplate. Kjipt, men ville i det minste svart på en del spørsmål hehe :)

ser ikke problemet, er da høyst vanlig.

At ting ikke funker :P ? Eller å mate i vippestolen? Babyen min liker ikke vippestolen da hun så og si aldri har sittet der.. I tillegg så blir hun jo sittende bakover med overkroppen så har tenkt at maten setter seg fast lettere.

Skrevet

Jeg er enig med hun over her som lurer på om du har puttet fotbrettet øverst!?! Vi har to tripp-trapper, en ny og en gammel type. Og begge to har hull midt på foran på sitteplata. Newborn seat'en kan også plasseres på begge stolene, men det er bare på dem mye at det går an å "klikke" på sånn at den faktisk sitter fast.

Anonymous poster hash: 8809a...7cc

Skrevet

Vi kjøpte matbrett til vår stokke som ikke passa allikevel. Fikk pengene tilbake uten problemer 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...