Gå til innhold

Noen jenter med iPhone 6 plus her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør spesifikt etter jenter siden vi har mindre hender enn menn :)

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en 6 plus. Men hvordan er den å bruke? Blir den for stor?

Anonymous poster hash: 6ab66...745

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke jente da men, jeg har bare hatt problem med min iPhone 6 plus :sur:

Skrevet

Jeg er ikke jente da men, jeg har bare hatt problem med min iPhone 6 plus :sur:

Hvilke problemer da?

Skrevet

Plus er for stor for meg :) Men det er gjerne litt smak og behag?

Anonymous poster hash: 6b553...327
Skrevet

Hvilke problemer da?

Plutselig virket ikke simkortet lenger. Ikke vil wifi nettet virke. Det er knekt en liten del av, og jeg var seriøs så vidt borti. Må være jeg som har fått den dårligste telefonen!!

Skrevet

Jeg kan jo komme med et innspill selv om jeg ikke har +. Jeg har iPhone 6 og den er akkurat stor nok. Den er hakket uhåndterlig med en hånd, men jeg har vendt meg greit til størrelsen. Veldig fornøyd med den store skjermen, og sånn sett er sikkert 6+ enda mer ideelt, men for meg ville den blitt for stor.

Jeg er forøvrig veldig fornøyd med telefonen :)

Skrevet

Ble fort vant til størrelsen på min 6plus i hvert fall, når det kommer til skriving og sånt. Ellers sliter jeg litt med å ha den i jakkelommer o.l., den er rett og slett for stor. Men alt i alt er jeg fornøyd, jeg må bare akseptere at den ikke alltid passer i lommer og slikt :)

Skrevet

Jeg har 6+ og ville valgt 6 hvis jeg kunne velge på nytt.

Den blir litt for stor og uhendig - både å holde i hånda , må bruke 2 hender. Merker også godt at den er litt større å ha med seg - ved trening / turer feks. er den for stor - tar større plass i vesker osv.

Synes ikke det at det er større skjerm oppveier det.

Skrevet

Jeg kan jo komme med et innspill selv om jeg ikke har +. Jeg har iPhone 6 og den er akkurat stor nok. Den er hakket uhåndterlig med en hånd, men jeg har vendt meg greit til størrelsen. Veldig fornøyd med den store skjermen, og sånn sett er sikkert 6+ enda mer ideelt, men for meg ville den blitt for stor.

Jeg er forøvrig veldig fornøyd med telefonen :)

Jeg har også iphone 6 (ikke +) og kan signere denne.

Skrevet

Jeg har en venn som har Iphone 6 + og han er ikke fornøyd, den blir for stor. Jeg har Iphone 6 og er fornøynd

Skrevet

Har 6+ og er kjempefornøyd. Den erstatter både iPhone 5 og iPad.

Litt uvant å skrive på i begynnelsen, og måtte kjøpe jakke med større lommer :P

Batteritiden er mye bedre enn tidligere modeller.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg har.

Den ble valgt med omhu og er helt perfekt for meg.

Hendene mine er ikke større enn italiensk hanskestørrelse 7 (XS), mao. ikke så grådig store at det liksom gjør noe.

Skrevet

Takk for svar :) Har vært å sett og sammenlignet telefonene i butikken, så det blir nok en 6 plus på meg. Men er usikker på hvor mange gb.. Kunne noen her med 6 plus sjekket antall bilder de har og hvor mange gb plass det tar opp? :blomst:

Skrevet

Jeg har 6 og syns den er litt for stor. Kan ikke bruke den skikkelig med en hånd. Elles veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 33874...146

Skrevet

Jeg har.

Den ble valgt med omhu og er helt perfekt for meg.

Hendene mine er ikke større enn italiensk hanskestørrelse 7 (XS), mao. ikke så grådig store at det liksom gjør noe.

Jeg har like små hender som deg, og jeg har problemer med å betjene en vanlig 6'er. Skal i hvert fall ikke ha 6+. Skal bytte telefon nå straks, men sliter veldig med om jeg bare skal holde meg til 5'ern eller faktisk tørre å gå på 6'ern fordi jeg har så små hender.

Nå kan jeg betjene telefonen lett med en hånd, og synes det er gull. Får plass i bukselomma også.

Anonymous poster hash: 33eb6...4a9

Annonse
Skrevet

Jeg er jente, har ikke så veldig små hender og sliter så enormt med iPhone 6, må nesten holde med 2 hender i blant !! Så 6+ hadde jeg aldri kjøpt,

Anonymous poster hash: cb21b...dd6
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg har like små hender som deg, og jeg har problemer med å betjene en vanlig 6'er. Skal i hvert fall ikke ha 6+. Skal bytte telefon nå straks, men sliter veldig med om jeg bare skal holde meg til 5'ern eller faktisk tørre å gå på 6'ern fordi jeg har så små hender.

Nå kan jeg betjene telefonen lett med en hånd, og synes det er gull. Får plass i bukselomma også.

Anonymous poster hash: 33eb6...4a9

Da er vi inne på hvordan vi bruker hver våre :)

Jeg tok en ukes tid hvor jeg la merke til min egen hyppige bruk, fordi jeg var usikker og ikke tenkte bruke såpass mye penger på en størrelse som ikke ville føles som 'en integrert del av meg'.

Jeg oppdaget at bruk i gående posisjon var tilnærmet ikkeno'.

Nesten all bruk var sittende ett eller annet sted, med unntak av raske anrop ut/inn.

Bilen var uansett nix problem siden iPhonen er koblet via bilens eget system, så der visste jeg at det ikke var noe å notere meg.

På dagtid lå den på bordet, - jeg ønsket meg et omslag som gjorde meg istand til å sette den oppstilt på bordet.... som med Pad'en

Hvor var den under bevegelse? I lommen på vesken.

Ergo ble jeg klar på at jeg ville bli fornøyd med det jeg kaller en 'mini Pad' som egentlig var det jeg ønsket meg.

Nå i ettertid har jeg oppdaget at det ikke er noen problemer med den lille bruken som skjer i bevegelse heller.

Så jeg er strålende fornøyd og ville ikke vært like fornøyd med samme kraftutgave av den 'lille' vanlige 6'ern, - fordi jeg brukte tid før kjøpet på å finne ut hva jeg selv hadde behov for og nytte av, pluss sjekke om det jeg hadde lyst på var det som ville passe meg selv best.

Så gjør nok også læromslaget sitt til at den er god å holde i den ene hånden mens jeg bruker den andre til det som skal gjøres.

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...