Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lenge jeg kan huske hatt korte negler, de knekker rett og slett av! Har relativt veldig fin form, skulle bare ønske de kunne bli lange og fine :/

Pleier å massere neglene inn med en olje til neglene siden de er tørre og drikker omega 3, men føler ikke det funker. I tillegg spiser jeg bare sunn og proteinrik. Ingenting fungerer! tips? :klo:

Anonymous poster hash: 4069c...a6d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen negler er bare ikke ment til å være lange, dessverre :( Men jeg har hatt god erfaring med Micro Cell, så du kan jo prøve? Neglene mine ble veldig harde og sterke.

Anonymous poster hash: 732c1...657
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Har så lenge jeg kan huske hatt korte negler, de knekker rett og slett av! Har relativt veldig fin form, skulle bare ønske de kunne bli lange og fine :/

Pleier å massere neglene inn med en olje til neglene siden de er tørre og drikker omega 3, men føler ikke det funker. I tillegg spiser jeg bare sunn og proteinrik. Ingenting fungerer! tips? :klo:

Hvordan er det med dine dagligdagse gjøremål? Har du hendene ofte i vann? Har du en jobb hvor du må vaske hendene ofte, sykepleier o.l.

Redningen for meg har vært/er solar oil. Jeg har prøvd en del preparater, men denne er uovertruffen.

Endret av Arabella
Skrevet

Noen negler er bare ikke ment til å være lange, dessverre :( Men jeg har hatt god erfaring med Micro Cell, så du kan jo prøve? Neglene mine ble veldig harde og sterke.

Anonymous poster hash: 732c1...657

Er det slik at noen ikke kan få lange negler noen sinne? :sjokkert: De blir lange når jeg er i syden, men knekker etterhvert når jeg kommer hjem igjen

Skrevet

Anbefaler gel- eller akrylnegler. Ikke bare ser det bra ut, men hvis du lar de gro ut i et par uker, vil den falske neglen beskytte din ekte, og når du filer av, eller får den falske neglen fjernet, vil du sitte igjen med en lang og fin negl :)

Skrevet

Anbefaler virkelig OPI nail strengthener (fåes mye billigere på Amazon) Før hadde jeg alltid korte og sprukne negler, men nå er de lange og sterke, og folk har til og med spurt om de er ekte. Trodde ikke det gikk an engang jeg. Husk å påføre annenhver dag, forresten.

Skrevet

Fil dem med glassfil i stedet for å klippe dem er mitt beste tips. I tillegg lønner det seg å bruke en negleforsterker, som f.eks. Opi Nail envy og å massere olje inn i neglebåndene.

Anonymous poster hash: e20c6...39c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...