AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Hei! Er det noen som har handlet sminke fra denne nettbutikken? Hadde tenkt å kjøpe noe NYX sminke og prisene her virker greie. Finner ikke ut av fraktpris på siden, er det noen som vet hva det er og hvor lang leveringstid det er på sminken? Er det en trygg side? Takker!! Anonymous poster hash: a07fb...000
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Jeg har bestilt fra dem en gang før, hadde ikke noen problemer med dem. Fikk alt jeg bestilte, tok ikke mer enn en uke fra den ble sendt til jeg fikk pakken. Hvis du går inn på handlekurven sår det 'estimate shipping' nede i venstre hjørne, der kan du sjekke hva frakten kommer på. Har aldri hørt noe negativt om dem. Anonymous poster hash: d4a2c...c67
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #3 Skrevet 10. februar 2015 Jeg har også bestilt derfra. Fikk pakken etter noen dager, og betalte ingenting i toll eller moms selv om jeg handlet for over 200 kr. (som var grensen den gang). Veldig fornøyd Anonymous poster hash: 582a3...255
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Jeg har også bestilt derfra. Fikk pakken etter noen dager, og betalte ingenting i toll eller moms selv om jeg handlet for over 200 kr. (som var grensen den gang). Veldig fornøyd Anonymous poster hash: 582a3...255 Hvor mange dager da? Jeg bestilte for 2 dager siden, bestillingen står fortsatt på "processing". Er spent, første gang jeg bestiller derfra. Anonymous poster hash: a07fb...000
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #5 Skrevet 16. februar 2015 Hvor mange dager da? Jeg bestilte for 2 dager siden, bestillingen står fortsatt på "processing". Er spent, første gang jeg bestiller derfra. Anonymous poster hash: a07fb...000 Tja, det var vel ca. 7 - 9 dager. Anonymous poster hash: 582a3...255
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå