Gå til innhold

Finner ikke pulsen min med pulsklokke/belte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ut på en løpetur i dag og bestemte meg for å bruke en pulsklokke jeg hadde liggende. Satte på beltet, men klokken viste ingen puls. Tok beltet på min samboer og på han vises pulsen med en gang.

Har nå prøvd å feste beltet forskjellige steder (rundt magen, like under puppene, strammet, løsnet, snurret den rundt for å se om den kanskje satt på feil plass osv)

Har aldri brukt pulsklokke før. Noen som vet hva det kan være? Den vil ikke vise pulsen min uansett hva jeg gjør, mens min samboer får pulsen målt uten problem.

Anonymous poster hash: d758b...9b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å fukte huden før du tar det på,<br />hvis dette ikke hjelper,skift batteri

Anonymous poster hash: 5b2cd...5a7

• Liker 1
Skrevet

Er du helt sikker på at du er i live?

Haha jeg begynte å lure på det samme selv, men er ganske sikker på at jeg er i live ja :)

Skrevet

prøv å fukte huden før du tar det på,<br />hvis dette ikke hjelper,skift batteri

Anonymous poster hash: 5b2cd...5a7

Takk! Byttet batteri i forrige uke, men skal prøve å fukte før bruk :)

Skrevet

Fukt beltet, ikke nødvendigvis deg. Jeg må ofte fukte godt før mitt pulsbelte vil fungere på meg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tar også vann på mitt belte.

Anonymous poster hash: 0e971...bc1
Skrevet

Tar alltid vann på beltet. En annen ting, hvis beltet har blitt brukt mye så samles det salter og sånn på elektronikken og det kan hjelpe å hive beltet i vaskemaskinen (uten den brikka da, hvis det er mulig).

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar også vann på mitt belte.

Anonymous poster hash: 0e971...bc1

Jeg også, trodde det var det som var meningen jeg? Trodde ikke det funket i det hele tatt uten vann...

Tar alltid vann på beltet. En annen ting, hvis beltet har blitt brukt mye så samles det salter og sånn på elektronikken og det kan hjelpe å hive beltet i vaskemaskinen (uten den brikka da, hvis det er mulig).

Jepp, man bør vel vaske det etter fem gangers bruk eller noe sånt. Jeg slenger det som regel alltid med (i en vaskepose) når jeg vasker treningsklær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...