Gå til innhold

Når skal en bruke undertøy med gammeldags look?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ryddet jeg opp i klesskapet (noe som kan anbefales), da kom jeg over et undertøysett som jeg kjøpte for noen år siden som ikke har bruk. Jeg syns det var bare så gørrkult da jeg fikk se det at jeg måtte bare kjøpe det.

Kort fortalt så er dette et sett med berde bånd på bhen, bred hofteholder og normal truse.Dette er i hvitt med små rosa blomster og mye blonder. Det er Ella M som har laget det og jeg betalte 1600kr for det. Dette har en gammeldags look.

Også er det jeg lurer på når skal jeg ta i bruk dette?.

For en har kjøpt det så har jeg lyst til å bruke det.

Gode og kreative forslag mottas?

PS! Det passer vel ikke å bruke sorte strømper sammen med dette....eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sorter strømper, nei. Men ellers kan det vel brukes til en 60's look, eller rett og slett når det måtte passe deg.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Synes du selv det er noen grunn til at det ikke skulle passe med sorte strømper?

Undertøyet synes jo ikke selv om strømpebena synes :)

De brede beltene som sitter i livets smaleste punkt er de jeg liker best, de holder seg stødig oppe og strømpene holder seg på plass hele dagen lang.

Det hørtes 'bærre lekkert' ut det settet ditt synes jeg.

Hva med under kjole eller skjørn som går omtrent til knèet? - uansett farve på skjørt eller kjole.

Eneste unntaket jeg kan tenke meg er dersom du har planer om å avsløre undertøyet for noen i løpet av lvelden, men da vil tynnere strømper gjøre susen.

- eventuelt plukker du opp farven i de rosa blomstene i strømpene. Ikke alle føler seg komfortable med rosa strømper, men det fungerer supert bl.a. til grått.

Skrevet

Hvorfor ikke sorte? Fordi det ikke er pent. Og selv om man ikke skal vise det til noen, så er nå vissheten om hvordan man ser ut selv tilstede. Jeg ville aldri brukt svart til hvitt.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvorfor ikke sorte? Fordi det ikke er pent. Og selv om man ikke skal vise det til noen, så er nå vissheten om hvordan man ser ut selv tilstede. Jeg ville aldri brukt svart til hvitt.

Det kan faktisk se ganske småfrekt ut, men ikke med opaque , tykke strømper, men med tynne ;)

Strømper som disse vil også håndtere det rosa mot det hvite (nei, det er ikke hold ups).

Mulighetene er mange.

Hvis du skal tenke gjennomført helhet så har du ikke så mange andre valg enn hvit, offwhite/elfenben, rosa eller nude om du skal være helt sikker. Kaaanskje lys grått.... kanskje...

- på den andre siden er du da ganske langt utenfor det som er trygg kutyme her hjemme, nemlig alltid sort.

Det er kun en vane å visuelt reagere på farveforskjellen mellom strømpene og resten av undertøyet.

Med alle de sorte beltene hengende pent til tørk har man greit fikset å gå med bådet et lilla, et rosa og et offwhite belte til både brune og nearly black strømper, alt pent 'gjemt under skjørtet'.

- det gikk helt fint.

Skrevet

Takk for svar. Jeg tar i mot flere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...