AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Hei! Jeg er 27 år, svak grad av pcos, prøvd ca. i 1 år. Er normalvektig, 170 cm og 58 kg, så for meg er det lite å hente i vektnedgang. Jeg har hatt forholdsvis regelmessig mens siden p-pille slutt i januar 14 (28-34 dager), og hadde ikke en eneste eggløsning fra februar til august i fjor. I september begynte jeg på kromtabletter og jeg hadde 3 stabile sykluser på 29 dager og hadde eggløsning hver måned til og med november. I desember kuttet jeg ut krom bare for å se om det utgjorde forskjellen og den måneden hadde jeg syklus på 34 dager og ingen EL. Begynte på krom igjen i januar og eggløsning var tydeligvis i gang igjen, for denne uken testet jeg positivt:) Mulig at det ikke finnes noe forskning som viser dette, men jeg er 100% sikker på at det var kromtablettene som utgjorde forskjellen for meg mellom EL og ikke! Endret ingenting annet enn inntaket av krom. Venninnen min jeg fikk tipset fra, opplevde akkurat det samme (hun har sterk grad av pcos, mensen 3 ganger i året og fikk beskjed om at hun ikke kunne få barn uten hjelp), fikk stabile, regelmessige sykluser på et par mnd. og ble gravid 6 mnd. etter hun startet på krom.. Fungerer sikkert ikke for alle, men for noen kan det kanskje være verdt er forsøk:) Anonymous poster hash: 4fc5e...668 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Tok det som stod på boksen, 1 tablett om dagen:) TS Anonymous poster hash: 4fc5e...668
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 hmm spennende. Dette skal definitivt prøves. Kysser fingre for at brenning av cyster, pergotime og krom utgjør det som skal til Anonymous poster hash: 12b48...d56
Poets Skrevet 9. februar 2015 #6 Skrevet 9. februar 2015 Er ganske sikker på at krom har hjulpet meg også! Jeg har ikke hatt mensen på 130 dager! Fikk vite jeg har PCO i midten av januar, og startet med krom med en gang. For 2 dager siden kom mensen - HURRA!!! 😊 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #7 Skrevet 18. februar 2015 Rett og slett "overdose" litt på Krom da? At det man får i seg 'som vanli' gjennom mat ikke holder? takk Anonymous poster hash: c9d31...bfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå