AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Jeg er 21 år og har akkurat flyttet til Danmark for å studere.. Så møtte jeg en gutt som jeg har flørtet litt frem og tilbake med,og snakker med veldig ofte. Så finner jeg ut at han har kjæreste. Jeg merker at vi begge er interessert i hverandre, men Ingenting har skjedd mellom oss enda. han spørte om vi skulle møtes en dag. Hva gjør jeg? Jeg har vert singel alt for lenge nå, å er så seksuelt frustrert, å har så lyst, at jeg klarer ikke å tenke skikkelig! Hva i All verden gjør jeg i denne situasjonen?Anonymous poster hash: 42406...b70
Gjest Linneah2013 Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Jeg er 21 år og har akkurat flyttet til Danmark for å studere.. Så møtte jeg en gutt som jeg har flørtet litt frem og tilbake med,og snakker med veldig ofte. Så finner jeg ut at han har kjæreste. Jeg merker at vi begge er interessert i hverandre, men Ingenting har skjedd mellom oss enda. han spørte om vi skulle møtes en dag. Hva gjør jeg? Jeg har vert singel alt for lenge nå, å er så seksuelt frustrert, å har så lyst, at jeg klarer ikke å tenke skikkelig! Hva i All verden gjør jeg i denne situasjonen?Anonymous poster hash: 42406...b70 Tenk deg at du er denne guttens kjæreste, hadde du ønska denne jenta som flørter med kjæresten din hadde kutta ham ut eller fortsatt å flørte ? Der har du svaret...
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Du er åpen om det. Si at du er interessert, men ikke interessert i å inngå noe med han så lenge han er i et forhold. Så kaster du litt kaldt vann i fjeset på deg selv, ser i speilet og forteller deg selv at what goes around comes around osv. Anonymous poster hash: ed4eb...bc6 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Du vet at han har kjæreste. Hold deg helt unna. Det er din jobb. Anonymous poster hash: 3e8de...5bd 2
peanut_juice Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Du holder deg unna. Vis litt respekt for degselv og kjæresten hans. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Du holder deg unna. Og lærer deg og/å regelen Anonymous poster hash: 90869...239 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 Du vet at han har kjæreste. Hold deg helt unna. Det er din jobb.Anonymous poster hash: 3e8de...5bd Fant nettopp ut at han havde kjæreste, og har heller ikke tenkt å gå på date med han når han har kjæreste. Trengte bare å høre det fra et annet synspunkT. Takk. Jeg har ignorert han nå en stund, å har tenkt at han kan vel ikke være så bra som han virker, når han tar kontakt med meg når han har kjæreste. Anonymous poster hash: 42406...b70 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #9 Skrevet 7. februar 2015 Kanskje han har hatt lyst til å gå fra henne lenge, men er redd for ensomhet og mangel på sex. Noen takler jo ikke å være utenfor et forhold. Synes derfor du skal si til ham at du er interessert, men ikke så lenge han har kjæreste. Kanskje han får et lite push til å forlate forholdet. Anonymous poster hash: 45ff4...538
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #10 Skrevet 7. februar 2015 Du holder deg unna. Og lærer deg og/å regelen Anonymous poster hash: 90869...239 Hahaha Anonymous poster hash: ec924...20c
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #11 Skrevet 7. februar 2015 Kanskje han har hatt lyst til å gå fra henne lenge, men er redd for ensomhet og mangel på sex. Noen takler jo ikke å være utenfor et forhold. Synes derfor du skal si til ham at du er interessert, men ikke så lenge han har kjæreste. Kanskje han får et lite push til å forlate forholdet. Anonymous poster hash: 45ff4...538 Hvorfor skal hun hjelpe han å komme ut av forholdet? Noe så idiotisk. Vil han ut av forholdet så kan han gjøre det på egenhånd. Anonymous poster hash: 17094...fda
Gjest tomasjj Skrevet 7. februar 2015 #12 Skrevet 7. februar 2015 Si at du liker han, men at du ikke er interessert så lenge han har kjæreste. Da blir det opp til han hva han gjør. Men det er varsellys som blinker - gjør han dette mot sin nåværende kan han godt gjøre det igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå