Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Samboeren min skal reise til hjemplassen sin. Ungen har nettopp vært på sommerferie hos oss. I dag fortalte han meg at han har avtalt å dra på besøk til de samme dag som han kommer. Jeg liker ikke dette, er nok sjalu på henne. Men jeg synes også at hun har oppført seg veldi stygt mot han i fortiden. Jeg synes at han kan få ungen til å komme på besøk dit hvor jan skal bo, om hun er med gjør meg ikke noe. Men jeg synes ikke han trenger å dra på besøk til de. Jeg føler meg skikkelig dum, skulle virkelig ønske at jeg ikke brydde meg om dette, men jeg gjør det! Samboeren min er veldig sint på meg, å synes jeg oppfører meg helt sykt! Eksen røyker hasj veldig mye, min samboer har sluttet med dette, men tar seg en blås av og til. Er sikker på at de kommer til å røyke sammens, vet at jeg er sjalu og dum, men jeg hater tanken på at de skal sitte og "patte" på samme pipe, som i gamle dager.... Samboeren min sier at jeg overhode ikke bestemmer hva han skal gjøre og hva han ikke skal gjøre, og at han gjør som han vil. Vet jo at det er slik, men jeg liker ikke dette i det hele tatt. Hvor dum er jeg? Kanskje jeg bør skjemmes som oppfører meg slik, men det er akkurat hva jeg føler!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde mannen min prøvd seg på å røyke hasj hadde det vært god nok grunn til å dumpe ham.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Skjønner at han vil se ungen sin med en gang, men han kunne kanskje kjørt innom og plukka han opp bare? uten at han trengte å gå inn og være der...?

Jeg hadde sagt klart i fra om det med hasjen på forhånd. Uaktuelt at min skulle fått lov å røyke med eksen! :veldigsur:

Skrevet

Han burde da kunne hente barnet og ha barnet hjemme hos seg selv.. Jeg hadde ikke likt å ha dette som noe permanent løsning.. *grøss* Jeg skjønner godt at du er frustrert :trøste:

Skrevet

Det er noe fint når faren ser hvordan sin egen unge har det hjemme, iblant hennes ting. Om han er interessert i ungen så er det jo ingen bedre å snakke med enn moren. Synes du oppfører deg som en tosk, er helt enig med sin samboer og kan forstå at han er drittsur på deg.

Gjest Anonymous
Skrevet
Synes du oppfører deg som en tosk' date=' er helt enig med sin samboer og kan forstå at han er drittsur på deg.[/quote']

Jeg synes uansett ikke at det er greit at de sitter å røyker sammens som i gamle dager, av samme pipe. Hasj er veldig sløvende på folk, de blir som oftest bare sittende der. Har sagt til han at jeg er veldig imot at de røyker sammens, han synes ikke at det burde være noe problem at de gjør det, og at jeg er ukul som synes det! Da synes jeg vi har et problem! Hun har dessutten prøvd seg på han for ikke lenge siden, er overbevist om at hun vil ha han dit like mye, om ikke mer, for sin egen del, ikke nødvendigvis pga ungen! Dessutten så har hun vært skikkelig bitch mot han, sabotert samvær osv....

Skrevet

He He, han synes du er ukul fordi du ikke liker at han røyker hasj? Si meg, er dere ungdomsskoleelever eller noe, dette er jo helt patetisk. Hva gjør du sammen med en slik type?

Gjest Valhalla
Skrevet

Tror ikke han kommer til å kaste seg over henne i hasj rus for å si det sånn...

Gjest Anonymous
Skrevet
Tror ikke han kommer til å kaste seg over henne i hasj rus for å si det sånn...

Det tror ikke jeg heller, men jeg liker det ikke alikevel. Lurer på om jeg virkelig er syk og ukul? Jeg synes at slik som hun har oppført seg mot han, så ville det tøffeste være å konsentrere seg om ungen, hente han, slå av en prat, kanskje se på rommet til ungen osv. Men så dra å ta ungen med til seg selv. I alle fall ikke sitte der å røyke sammens å være på besøk.

Skrevet
hadde mannen min prøvd seg på å røyke hasj hadde det vært god nok grunn til å dumpe ham.

Hehe...da jeg studerte i USA vanket jeg i et internasjonalt studentmiljø...hvor "alle" røykte hasj av og til- og gjerne en "E" eller sniff av kok. på fester og sånt, men ikke til daglig.

Som norsk uskyldig og moralsk jente ble jeg forundret over at så mange jenter og gutter drev med slikt på byen, men det er altså temmelig vanlig i mange land. Studentene var i slutten av tyveårene og både de fra Italia og Frankrike fortalte at dette var helt vanlig i hjemlandene deres med hasjrøyking.

Så det spørs vel hvor mye angst en har til slikt- å vokse opp i Norge bidrar vel en god del til hysj og skam over det meste skulle jeg tro.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes ikke du overreagerer i det hele tatt. Nå orker ikke jeg å begynne å legge ut om hva jeg mener om hasjrøyking når man har barn men kan bare si at det er jeg helt i mot.

Det er IKKE normalt å dra på besøk til eksen å sitte å "kose" seg med den personen når man har ny kjæreste. Det som er vanlig er å hente ungen å være sammen med ham. Jeg hadde aldri orket å sitte hjemme mens kjæresten min var på besøk hos eksen. Hadde dumpet ham tvert! Det er helt klart noe som skurrer hvis han har behov for å sitte å koseprate med henne.

Ekser er ekser og man kan ALDRI bli bare venn med dem heller. Det vil allitd være "noe" der siden man har vært mer enn venner.

Brukte selv å være på besøk til eksen i et tidligere forhold jeg var i (var jo bare 17-18 år). Den daværende kjæresten visste om det og jeg hevdet at vi var BARE venner. Noe som alldeles ikke var sant. Eller det vil si at jeg prøvde. Eksen derimot prøvde seg og ikke hadde jeg så mye i mot det heller. Var utro noen ganger og dumpet kjæresten fordi jeg klarte ikke være sammen med ham etter at jeg hadde bedratt ham.

Skrevet

Hehe...da jeg studerte i USA vanket jeg i et internasjonalt studentmiljø...hvor "alle" røykte hasj av og til- og gjerne en "E" eller sniff av kok. på fester og sånt, men ikke til daglig.

Så det spørs vel hvor mye angst en har til slikt- å vokse opp i Norge bidrar vel en god del til hysj og skam over det meste skulle jeg tro.

Ja, pussig nok syns jeg det er ukult å røyke hasj. Jeg er ikke interessert i å pleie omgang med mennesker som hoølder på med det heller. Kjedelige meg.

Skrevet

Er det plutselig helt vanlig å røyke hasj med unger til stede?

Skrevet

Sporstoffer av hasj blir sittende igjen i kroppen i en måned. Gjør en deal med ham om at hvis det er rester av hasj i urinen etter at han kommer hjem, så kan han drite i å komme hjem.

Synes også det er teit å røyke hasj, og skjønner at du har litt negative følelser overfor hasjforbruk sammen med eksdame.

Catzy

Skrevet

Du bestemmer selvsagt ikke hva samboeren din har lov til å ikke, men du bestemmer en del av konsekvensene av hans handlinger. Informer han om hva du synes dersom han gjør dette, og hva du eventuelt vil gjøre med det. Å bruke rusmidler sammen er ofte en nokså intim greie, så jeg skjønner godt at du reagerer på det. Men å kreve urinprøve blir feil, mener jeg. Det er alt for lett å jukse, og dere bør uansett ha tillitt til hverandre i forholdet. At hun sitter å røyker hasj med en unge i huset er en sak for seg selv, og noe de fleste vil reagere på, også barnevernet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det ingen som vil svare på det du spør om?

Vel, på en skala fra 1-10 (hvor 10 er dummest) sier jeg 7!

Det er ikke fordi du er ukul mot samboeren din, men fordi du er dum nok til å være samboer med denne typen.

Skrevet

Hvorfor er du sammen med han?

Kommunikasjon er det viktigste i et forhold.

Det høres også ut som han gir F... i det du føler!!

Skrevet

Hun er moren til barnet hans, ikke bare hans ex. Dette kan du ikke gjøre noe med. For ungens skyld er det også viktig at mamma og pappa er venner og kan omgås, de er jo begge hans/hennes familie.

Det er sikkert en grunn til at det ble slutt mellom dem, og han er sammen med deg nå. Det burde gjøre deg sikker nok egentlig.

Det verste man kan gjøre for et forhold er å nekte den andre å omgås egne venner, og leve sistt eget liv, enten man selv er sjalu eller ikke. Det er en sikker relasjonsdødare!

jeg vet at det ikke er lett, jeg kan være sjalu selv jeg, men man må faktisk ta seg selv litt i nakken innimellom og bite tenna sammen og late som ikkeno. Eller man kan ytre sin usikkerhet uten å ri den som en mare. ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...