AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Jeg elsker å reise, men har litt dårlig råd. Sparer det jeg kan, og ønsker å bruke pengene på reising. Men hvilke steder kan jeg dra til som ikke er altfor dyrt? Både reise og opphold. Er glad i alt fra fin natur, storbyer, sightseing, ja alt! Alle tips tas i mot med stort takk:) Anonymous poster hash: 870a6...2a0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #2 Skrevet 8. februar 2015 Polen Anonymous poster hash: 20127...ec1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #3 Skrevet 8. februar 2015 Budapest. Mitt tips vil likevel være å spare litt lenger, så kan du unne deg en bedre ferie. Anonymous poster hash: a62ae...965
caroprins Skrevet 8. februar 2015 #4 Skrevet 8. februar 2015 Vel. Meld deg på Norwegian og SAS sine nyhetsbrev. Da får du kampanjer og tilbud inn på mail. Følg spesiellt godt med når de legger ut salg 1 million billetter. Skaff deg sas sitt Euro bonus kort og Norwegian sitt tilsvarende kort og husk å få på poengene hver gang du reiser så har du plutselig nok poeng til en billigere tur der og. Meld deg på Star Tour sitt Tirsdagskupp, Ving sitt happy hour og Apollo sitt Ukens Kupp. Kan få mange kjempebillige turer der når du reiser utenom skoleferien. Meld deg på Hotels.com og Booking.com. De har ofte salg og tilbud på hoteller rundt forbi. Følg med på Costa Cruises og Msc cruises. Jeg har reist med begge selskapene og de er bra begge to. Og så har de ofte veldig rimelige turer. Sjekk også Finn.no reise, cruise så kan du Være heldig og få gode tilbud. Sjekk også ut Airbnb for rimelige overnattinger. Endel land har også vandrerhjem. Det finnes sikkert en oversikt på nettet over dette. Ved siden av Østeuropa så er Asia rimelig å leve i, men om man får billige flybilletter, kan være fleksibel med hensyn til enkel bostandard, kan leve på mat fra butikk og eventuelt street food, gatekjøkkenmat og lese seg opp på alt man kan gjøre gratis dit du drar så kan du reise billig nesten overalt.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Polen er både vakkert og billig. Mye historie og. Ellers bare følg med de fleste steder. Man kan få latterlig billige turer iblant. I fjor sommer reiste jeg og mine 2 store barn til Alicante tur, retur for 900 kr med fly. Reiste med ryanair. Anonymous poster hash: 4e06b...f15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå