Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #1 Del Skrevet 9. august 2004 Har lest endel bra om dette produktet her på KG, og jeg har et spm i den forbindelse. Jeg har en datter som bare MÅ søle på absolutt alle klærne hun har. Jeg får aldri sjokoladeisen eller sjokoladen helt vekk, og da er klærne ødelagt etter en gangs bruk. Hittil har sjokolade vært det vanskeligste. Nå har hun endel t-skjorter med flekker på som jeg har vasket mange ganger, men flekkene synes fortstatt. Tror dere Vanish vil fjerne disse flekkene også? Selv om de er gamle liksom? Litt sånne utvaska gamle flekker hvis dere skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 9. august 2004 #2 Del Skrevet 9. august 2004 Kan jeg hive inn et vanish-spørsmål i din tråd, gjest? Lurer på om vanish fungerer for å få misfarget tøy helt hvitt igjen. altså tøy som har blitt gulaktig eller grått... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 9. august 2004 #3 Del Skrevet 9. august 2004 De sier i reklamen at du kan lage en pasta av Vanish og vann, og smøre på flekkene. Jeg har ikke prøvd det. Vil tippe at Vanish ikke kan få misfarget tøy hvitt igjen, det er nok ikke sterkt nok. Skulle ønske det fantes noe som klarte å få syntetiske klær (undertøy, t-skjorter..) helt hvite igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 9. august 2004 #4 Del Skrevet 9. august 2004 Jepp. Det blir så fort misfarga... Spes det man trener i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2004 #5 Del Skrevet 9. august 2004 Biotex White fungerer veldig bra på misfarget hvitt tøy - jeg har også prøvd det på syntetisk tøy som ble farget sammen med sort, ble grått, men fint igjen med white (når jeg vasket det om igjen med en gang). Bruker også vanish, men synes det funker best på ferske flekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. august 2004 #6 Del Skrevet 10. august 2004 Sleng inn en dæsj med klorin sammen med skyllemiddelet. Da får du hvitt tøy og desinfisert maskin på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 11. august 2004 #7 Del Skrevet 11. august 2004 Sleng inn en dæsj med klorin sammen med skyllemiddelet. Da får du hvitt tøy og desinfisert maskin på en gang. Sammen med skyllemidlet :o Det er jo i siste skylling, og da vil jo klorinen være på tøyet helt til det blir vasket igjen! Kan umulig være spesielt bra verken for hud eller klær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tigerlilje(ikkepålogget) Skrevet 23. august 2004 #8 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg synes faktisk at min manns t-skjorter ble ganske så hvite etter at jeg vasket dem med Vanish Det tok også bananflekkene som min datter sølte på tøyet sitt. Tran sliter jeg litt med ennå. Går ikke helt bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tigerlilje(ikkepålogget) Skrevet 23. august 2004 #9 Del Skrevet 23. august 2004 Jeg synes faktisk at min manns t-skjorter ble ganske så hvite etter at jeg vasket dem med Vanish Det tok også bananflekkene som min datter sølte på tøyet sitt. Tran sliter jeg litt med ennå. Går ikke helt bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå