Gå til innhold

Dunkende smerter etter rotfylling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nylig rotfylt en tann. Fikk et hardt slag i tanna for halvannet år siden, som førte til en utrolig smertefull betennelse.. nå har jeg vært hos tannlegen tre ganger, siste gang for tre dager siden og fylte igjen tanna. Jeg vet at tanna skal være øm, menjeg har sånne dunkende smerter, og de blir vonde hvis jeg er fysisk aktiv og pulsen går opp. Da går dunkinga i ett med den høye pulsen. Utrolig ubehagelig og ganske vondt.. er dette vanlig? Eller er det ny betennelse?

Takk for svar :(:)

Skrevet

Kontakt tannlegen din. Han eller henne kan hjelpe deg bedre enn oss :)

Skrevet

Vet, men det er lørdag og tannlegen åpner ikke før mandag.. orker ikke en smertefull helg til:( tenkte bare om noen har hatt lignende opplevelser... hadde vært greit å vite hva jeg gikk i møte!

Skrevet

Jeg hadde slike smerter en ukes tid etter rtofylling. Fikk også beskjed om å ta det med ro.

Anonymous poster hash: b9fad...b97
Skrevet

Er den fylt og ferdig? I så fall, var du helt symptomfri FØR den ble fylt?

Anonymous poster hash: 7755f...af3
Skrevet

Mener å huske jeg også har vært borti det der.

Skrevet (endret)

Tusen takk for svar! Jeg hadde medisin i tanna i en uke og da kjente jeg ingenting. Var hos tannlegen på mandag og viste seg å være betennelse som har blussa opp igjen. Så nå går jeg på pencillin.. På dag 2 nå, håper virkelig dette tar betennelsen. Anbefaler alle å unngå å knekke tenner! Noe skikkelig herk, og ikke minst dyrt.. og vondt..

Endret av whiteandnerdy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...