AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Hvorfor er det slik at kvinner viser mer forståelse og gir mer støtte en menn? Når det gjelder homofili, utlendinger, barn og generelle andre ting aksepteres dette mer av kvinner enn menn merker jeg. Menn er mye mer fordomsfulle og er opptatt av at ting er A4 og ingen skal være annerledes. Dette er helt motsatt av hvordan kvinner er. Vi aksepterer annerledeshet og folk som ikke er helt A4. Hvorfor er menn så mye mer fordomsfulle enn kvinner og mener dere jeg tar feil? Fordi dette er noe jeg merker hver dag. Dette er ikke noe "jeg hater menn" innlegg, men føler menn har noe å jobbe med når det kommer til fordommer mot andre. Anonymous poster hash: 40453...14b 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Hvorfor er det slik at kvinner viser mer forståelse og gir mer støtte en menn? Når det gjelder homofili, utlendinger, barn og generelle andre ting aksepteres dette mer av kvinner enn menn merker jeg. Menn er mye mer fordomsfulle og er opptatt av at ting er A4 og ingen skal være annerledes. Dette er helt motsatt av hvordan kvinner er. Vi aksepterer annerledeshet og folk som ikke er helt A4. Hvorfor er menn så mye mer fordomsfulle enn kvinner og mener dere jeg tar feil? Fordi dette er noe jeg merker hver dag. Dette er ikke noe "jeg hater menn" innlegg, men føler menn har noe å jobbe med når det kommer til fordommer mot andre. Anonymous poster hash: 40453...14b Ikke enig i det hele tatt, kvinne er kvinne verst etter min erfaring. Den setningen jeg har uthevet tyder på at du selv har fordommer. Anonymous poster hash: 2ced9...505
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Tjah jeg er enige med begge. Kvinner viser mer forståelse overfor de ulike gruppene du nevner (til det punktet der det går over i dumsnillhet). Dette handler nok om noe som ligger der biologisk, der kvinner ofte er den som skal ta seg mest av barn og en empati med de som ikke kan forsvare seg er viktig. Når det gjelder de som ikke er svakerestilte, synes jeg ikke kvinner er mer tolerante. Kvinner er langt mer manipulerende og nedtrykkende overfor hverandre enn menn. Selv om det sjelden går mot fysisk vold, er det mer utbredt at kvinner snakker aktivt dritt om hverandre. Kanskje det rett og slett handler om konkurranseinnstinkt - kvinner har ikke noe problem med å vise omsorg for mennesker som ikke er konkurranse for dem personlig. Anonymous poster hash: db443...412
ini Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Jeg syns generelt at kvinner er verre - men det er meg da.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Hvem en oppfatter som verre har ofte å gjøre med omgangskretsen til en selv, så om noe forteller det deg bare om ens egen omgangskrets:P Både de vi velger og de man er "stuck" med(familie, kolleger osv). Anonymous poster hash: 2b2a1...6ae
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Enig, man ser det veldig godt i tråder her inne som handler om utlendinger og homofile. Eller feminister for den saks skyld. Mennene her ønsker visst at kvinner skal ha bestemte holdninger som passer med deres.Anonymous poster hash: f2714...d3c
Gjest Meeh Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Enig, man ser det veldig godt i tråder her inne som handler om utlendinger og homofile. Eller feminister for den saks skyld.Mennene her ønsker visst at kvinner skal ha bestemte holdninger som passer med deres. Dette er jo bare tull. Menn er langt større tilhengere av ytringsfrihet enn kvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå