AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Betyr dette noe? Har ei dame på jobb som jeg har lagt merke til at ofte ser på meg når vi sitter i kantina. Vet ikke om det er tilfeldig, men når jeg har sett på henne får vi ofte blikk kontakt. Jeg er veldig sjenert av meg så titter bort med en gang, men kan det være noe i det?Anonymous poster hash: 49204...bb2
Gjest Vux Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Tja, du får smile litt, sånn at du ikke risikerer å se ut som en idiot.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Jeg liker ikke når folk kikker. Så jeg ville ikke smilt til henne i den situasjonen der hvis jeg ikke ønsket kontakt. Anonymous poster hash: 349d6...0a9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Jeg liker ikke når folk kikker. Så jeg ville ikke smilt til henne i den situasjonen der hvis jeg ikke ønsket kontakt. Anonymous poster hash: 349d6...0a9 Virker som ts ønsker kontakt og derfor har laget tråden. Anonymous poster hash: f0ed0...be5 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Virker som ts ønsker kontakt og derfor har laget tråden. Anonymous poster hash: f0ed0...be5 At TS kanskje er en mann? Synes det er så merkelige tråder her. Anonymous poster hash: 349d6...0a9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 At TS kanskje er en mann? Synes det er så merkelige tråder her. Anonymous poster hash: 349d6...0a9 Det var det jeg tenkt ihvertfall, at ts er mann. Men jeg kan jo ta feil. Ts, kan du komme tilbake å gi oss noen flere detaljer? Anonymous poster hash: f0ed0...be5
2shy Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Det var det jeg tenkt ihvertfall, at ts er mann. Men jeg kan jo ta feil. Ts, kan du komme tilbake å gi oss noen flere detaljer? Anonymous poster hash: f0ed0...be5 I o m at det er ei dame som kikker, så er det vel enkelt å konkludere med at TS er mann. Vi kikker på det vi tiltrekkes av. Hvis du ikke er interessert, ikke se tilbake. Er du interessert, gi et smil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå