Gå til innhold

Mann brenner designerveske til 8000kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva denne mannen prøver å bevise...?

Han sier at det er idiotisk å kjøpe en dyr veske på grunn av press fra samfunnet, men det er da minst like idiotisk å kjøpe en veske til flere tusen kroner, for å så brenne den og rive den i sunn, eller?

Anonymous poster hash: 2d786...c85
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke en ekte designveske, men en kopi eller noe billig. Fyren gjorde det samme med et "acneskjerf" for en tid tilbake. Det er bare for å symbolisere noe

• Liker 2
Skrevet

1. Mannen må være gal.

2. Tror det hjelper lite å fyre opp en veske som koster noen tusenlapper.Må nok ut og fortelle det til folket isedenfor å ta det vi gutterommet.

3. Skulle han tent på en veske så burde han gjort det litt mer proft og tatt det ute...

4. Nå skal jeg ut å hoppe meg ny veske til 3500kr som jeg skal bruke til hverdags :-)

Det gleder meg til.

Skrevet

Jeg har ingen intensjoner om å kjøpe meg noen designerveske til tusenvis av kroner, for så å sette fyr på den. Men den dagen noen drar igang en aksjon mot galskapen vi ser bre om seg i dagens samfunn, og vil poengtere dette med å brenne en haug slike offentlig, vel da stiller jeg gjerne opp med opptil flere bensinkanner!

• Liker 2
Skrevet

Some people just want to watch the world burn <3

Skrevet

Attention whore er han.

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Fyren er jo helt dust spør du meg

Skrevet

Rene Kleveland er en idiot av en gutt. Ja, for det er alt han er - en guttunge som leker seg. Han er kvalmende!

Anonymous poster hash: 68c2f...1b0
  • Liker 1
Skrevet

Er ikke dette han Rene Kleveland eller hva han heter for noe? Er det ikke tulleblogg han har? Jeg husker jeg var innom bloggen hans for en stund siden, men selv om det er en tulleblogg så må en person ha ganske store problemer som sitter og redigerer samtaler han liksom skal ha hatt med typen til damer han har sex med og slikt tenker jeg :P

Anonymous poster hash: cd147...8b4
Skrevet

Mannen er like gal som kvinnene som kjøper designerveske. Jeg skjønner folk liker dyre merke klær og sko. Det gjør jeg også. Men en POKKERS VESKE? Som er enkel å stjele :fnise:

Dessuten må foreldre lærer barna sine vett i hodet ellers kan de ikke ha barn. Barn under 18 år har ingenting med dyre merkeklær og designer vesker å gjøre. De er barn for pokker. De klarer ikke passe på sånne dyre ting. Ikke kom her med "mitt barn kan alt".

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...