Gå til innhold

Hva trener du på leg day?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva trener du på leg day? Og hvor ofte har du leg day?

Anonymous poster hash: a3586...2d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen ren beindag, men trener bein 2-3 ganger i uken. Da går det stort sett i knebøy, markløft, hip thrust og bulgarsk utfall.

Skrevet

Varierer hva jeg trener, men er alltid med en form for knebøy og markløft. 2 ganger i uka med bein.

Skrevet

Kombinerer "leg day" med skuldertrening to ganger i uken:

- Knebøy

- Markløft

- Glute bridge på benk

- Bulgarsk utfall

- Gående utfall

- Beinpress

Beinpress tar jeg begge dagene, ellers fordeler jeg resten av øvelsene slik at jeg tar dem 1 gang i uken.

Skrevet

Trener fullkropp styrke to ganger i uka da, og beinøvelsen er markløft, knebøy og bulgark utfall med vekter.

Anonymous poster hash: 5f476...a24
Skrevet

Denne uka står kneeling squats, single leg glutebridge, hip thrust, glute hypers, donkey kicks og curtsy lunges i programmet. Alle med vekter.

Anonymous poster hash: 77d50...5a2
Skrevet

Denne uka står kneeling squats, single leg glutebridge, hip thrust, glute hypers, donkey kicks og curtsy lunges i programmet. Alle med vekter.

Mente denne måneden* Og trener rumpe 3 ganger i uka.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis man har leg day 2 ganger i ken, vil det han noen effekt da? Eller må man ha det oftere?

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Har begynt å kjære en del dype pauseknebøy i det siste, da føler jeg meg virkelig svak.

Skrevet

Trener ben 3 ganger i uka, varierer øvelsene alt etter humøret, men som regel inneholder det knebøy, markløft, hipthrust, utfall av noe slag, beinpress og f.eks ettbeins-deadlift. Noen ganger blir det få øvelser, andre ganger supplerer jeg litt her og der med andre ting

Skrevet

Hvis man har leg day 2 ganger i ken, vil det han noen effekt da? Eller må man ha det oftere?

*i uken

Skrevet

Jeg har ikke én dedikert dag til bein. De blir trent i alle treningsøkter til en viss grad. Det er mye knebøy, rykk og vendinger. Av forskjellige varianter. Prøver også å få sprintet litt i blant.

Skrevet

beina

Anonymous poster hash: 7d52b...3be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...