Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et det noen som vet hvor man kan få tak i Benefit i Oslo-området? Eventuelt på nett? Det står at feelunique ikke sender det til Norge lenger.

Anonymous poster hash: c625c...c7d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva er dette?

Anonymous poster hash: 2ae00...aa6

Skrevet

Du kan bestille direkte fra nettsiden til Benefit.

Anonymous poster hash: 241da...a10
Skrevet

Ja, men de har så dyr frakt. Hadde håpa det var mulig å få tak i noe billigere, men det er vel kanskje ikke det (i og med at ingen virker å vite).

Anonymous poster hash: c625c...c7d
Skrevet

Vil tro Douglas i Bogstadveien selger Benefit. De fører ihvertfall merket i nettbutikken :) Douglas.no

Skrevet

Vil tro Douglas i Bogstadveien selger Benefit. De fører ihvertfall merket i nettbutikken :) Douglas.no

Takk for tipset om at Douglas har Benefit i nettbutikken. De selger det ikke i butikken i Bogstadveien.

Skrevet

Takk for tipset om at Douglas har Benefit i nettbutikken. De selger det ikke i butikken i Bogstadveien.

Bare hyggelig :) Synd de ikke selger det i butikken :/ Vet du sånn ca hvilke merker de selger i Bogstadveien?

Skrevet

Bare hyggelig :) Synd de ikke selger det i butikken :/ Vet du sånn ca hvilke merker de selger i Bogstadveien?

Skal se om jeg husker riktig:

Dior, Lancome, Shiseido, Guerlain, Sensai, Biotherm, Clarins, Bliss, YSL, Bare Minerals, IsaDora, Molton Brown, OPI, Essie, Tweezerman, Tromborg. Det er også et merke med dusjsåper, kroppskrubb osv som jeg ikke husker hva heter. De har også en del parfymer, men det interesserer ikke meg så jeg aner ikke hvilke de har.

Det skal visstnok komme flere merker utover året. De har en tavle der folk kan skrive hvilke merker de ønsker seg.

Skrevet

Skal se om jeg husker riktig:

Dior, Lancome, Shiseido, Guerlain, Sensai, Biotherm, Clarins, Bliss, YSL, Bare Minerals, IsaDora, Molton Brown, OPI, Essie, Tweezerman, Tromborg. Det er også et merke med dusjsåper, kroppskrubb osv som jeg ikke husker hva heter. De har også en del parfymer, men det interesserer ikke meg så jeg aner ikke hvilke de har.

Det skal visstnok komme flere merker utover året. De har en tavle der folk kan skrive hvilke merker de ønsker seg.

Tusen takk for svar, kult at du husker så mange merker! :)

Skrevet (endret)

Tusen takk for svar, kult at du husker så mange merker! :)

Jeg er nesten nabo med de så jeg er innom jevnlig :)

Håper det kommer mer spennende merker etterhvert, foreløpig er det de samme merkene som overalt ellers.

Endret av Silveri
  • Liker 1
Skrevet

ebay"

Anonymous poster hash: ab508...0e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...