Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bør virkelig bruke sølvshampoo en gang i blant siden jeg har så mye gultoner i håret, men jeg klarer ikke å finne ut om den jeg har inneholder silikoner eller ikke. Burde det gå bra å bruke balsammetoden om jeg bruker denne shampooen og den inneholder silikoner om jeg bruker den en gang i uken eller en gang annenhver uke, eller bør jeg slutte med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vil unngå sjampo, så kan du prøve blonde angel, colour enchancing treatment for blonde hair frå Kevin Murphy. Den kan eg anbefale på det høgste :)

Skrevet

Om du vil unngå sjampo, så kan du prøve blonde angel, colour enchancing treatment for blonde hair frå Kevin Murphy. Den kan eg anbefale på det høgste :)

Motvirker den gulskjær på samme måte som en sølvshampoo?

Skrevet

Motvirker den gulskjær på samme måte som en sølvshampoo?

Jepp! Tykkjer den virker enda betre enn sjampo. Ikkje tørker den ut håret heller i og med at den ikkje inneheld sulfater eller salt :)

Skrevet

Jepp! Tykkjer den virker enda betre enn sjampo. Ikkje tørker den ut håret heller i og med at den ikkje inneheld sulfater eller salt :)

Supert! Den skal jeg virkelig sjekke ut.

Skrevet (endret)

Supert! Den skal jeg virkelig sjekke ut.

Good 👍

Endret av Kjibba
Skrevet

Forresten, hva gjør egentlig salter med håret?

Skrevet (endret)

Frå klikk.no:

"Salt - Mange produkter blir tilsatt salt for å gi volum til håret samt å tørke ut fet hodebunnen. Det sliter imidlertid på håret, og kan gi tørr hodebunn. Du ser om det er salt i hårproduktene dine ved å titte etter for eksempel sodium chloride."

Edit: håret mitt tover seg voldsomt om eg bruker sjampo med salt og det blir knusktørt! Veit at Matrix har i sin, men kjem ikkje på andre akkurat no

Endret av Kjibba
Skrevet

Frå klikk.no:

"Salt - Mange produkter blir tilsatt salt for å gi volum til håret samt å tørke ut fet hodebunnen. Det sliter imidlertid på håret, og kan gi tørr hodebunn. Du ser om det er salt i hårproduktene dine ved å titte etter for eksempel sodium chloride."

Ah, det visste jeg faktisk ikke. Det har vel litt samme effekt som saltvann da. Men jeg skal virkelig begynne å se bedre gjennom innholdsfortegnelsen fra nå av.

Skrevet

" Det du vet har du godt av" :)

Og forresten, om du finner den kuren på nett må du gjerne sende link :)

Skrevet

" Det du vet har du godt av" :)

Og forresten, om du finner den kuren på nett må du gjerne sende link :)

Jeg finner den egentlig primært på amazon og diverse sider jeg aldri har hørt om før. De har den ikke på noen av de "vanlige" sidene. Jeg skal søke litt mer rundt for å se hvor de kan ha den.

• Liker 1
Skrevet

Jeg finner den egentlig primært på amazon og diverse sider jeg aldri har hørt om før. De har den ikke på noen av de "vanlige" sidene. Jeg skal søke litt mer rundt for å se hvor de kan ha den.

Denne henger jeg meg på, for den kuren er den beste jeg har testet også :) fant den hos lookfantastic, men de kan ikke sende den til Norge. Løsningen blir å kjøpe den hos frisøren min, men alt er jo så veldig dyrt der...

Skrevet

Denne henger jeg meg på, for den kuren er den beste jeg har testet også :) fant den hos lookfantastic, men de kan ikke sende den til Norge. Løsningen blir å kjøpe den hos frisøren min, men alt er jo så veldig dyrt der...

Det skjønner jeg veldig godt. Hvilken frisør kjøpte du den hos og ca hvor mye kostet den der?

Skrevet (endret)

Det skjønner jeg veldig godt. Hvilken frisør kjøpte du den hos og ca hvor mye kostet den der?

Jeg glemte å kjøpe den med da jeg var der,og har egentlig bare utsatt å stikke innom etter det,men må jo snart... Så aner ikke hva den koster, men kjøpte et hårpudder der fra Kevin m og den lille saken kostet 330...

Var hos en liten grønn vestlandsk kjede.

Endret av Kaffejenta30
Skrevet

Jeg glemte å kjøpe den med da jeg var der,og har egentlig bare utsatt å stikke innom etter det,men må jo snart... Så aner ikke hva den koster, men kjøpte et hårpudder der fra Kevin m og den lille saken kostet 330...

Var hos en liten grønn vestlandsk kjede.

Nå ble jeg med ett litt usikker på om det var Kevin Murphy sin jeg prøvde hos frisøren, og ikke evo sin. Det var en balsam/kur som var helt fantastisk! Frisøren fører begge merker, så redd jeg roter litt...

Skrevet

Nå ble jeg med ett litt usikker på om det var Kevin Murphy sin jeg prøvde hos frisøren, og ikke evo sin. Det var en balsam/kur som var helt fantastisk! Frisøren fører begge merker, så redd jeg roter litt...

Jeg bruker Kevin Murphy sin Blonde Angel nå, shampoo og balsam. Den er veldig god på å fjerne det gule, men håret mitt blir veldig tørt av den. Så jeg må kure håret med fuktighetskur hver gang jeg bruker de. Så jeg syns kanskje ikke den var så fantastisk :vetikke: Men jeg har hørt mye bra om evo sin

Skrevet

Jeg bruker Kevin Murphy sin Blonde Angel nå, shampoo og balsam. Den er veldig god på å fjerne det gule, men håret mitt blir veldig tørt av den. Så jeg må kure håret med fuktighetskur hver gang jeg bruker de. Så jeg syns kanskje ikke den var så fantastisk :vetikke: Men jeg har hørt mye bra om evo sin

Den jeg forsøkte hos frisør ga masse av fukt, og var knall på gulskjæret.

Sorry trådstarter; den jeg forsøkte hos frisøren min var denne (kjenner igjen flasken): http://evohair.com/au/products/fabuloso/fabuloso-platinum-blonde

Skrevet

Den jeg forsøkte hos frisør ga masse av fukt, og var knall på gulskjæret.

Sorry trådstarter; den jeg forsøkte hos frisøren min var denne (kjenner igjen flasken): http://evohair.com/au/products/fabuloso/fabuloso-platinum-blonde

Ah, skjønner. Det virker litt som om den er litt lettere å få tak i enn Kevin Murphy, men jeg skal sjekke hva den inneholder og sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...