AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Hei, jeg har abbonement hos Canal digital. I fjor sperret de tv og nett hos meg pga utestående fakturaer, noe som er forståelig. Jeg hadde store økonomiske problemer grunnet mindre inntekt og fakturaene gikk helt til forliksrådet. I ettertid har jeg fått flere regninger hos dem som jeg gikk utifra var nedbetaling av gjelden min, ettersom alt er sperret. Det viste seg å være feil. Jeg betaler ennå på abbonementet videre. Jeg har fått regninger helt frem til mai 2015! Altså jeg betaler for noe jeg ikke har, og dette gjør det ennå vanskeligere å betale de gamle regningene. Så jeg lurer på om dette er helt vanlig? Å betale videre på abbonementet etter at alt er sperret? Mvh jente som snart søker seg med på luksusfellen Anonymous poster hash: 8ff6f...7b3
Dolce Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Ja, abonnementet fortsetter jo å gå, selv om de har sperret signalene. Abonnementet stopper ikke før perioden som du har tegnet abonnement for, går ut. Sjekk kontrakten din, og se om det er mulig å få sagt opp abonnementet før tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Ok, takk for svar :-) tsAnonymous poster hash: 8ff6f...7b3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Med årene så har jeg funnet ut én viktig ting. Man skal aldri tro noe som helst, man skal vite. Ikke tro at det du betaler er til gjelden din. Hører ofte fra andre i yrket mitt at tro er noe du skal gjøre i kirken. Anonymous poster hash: 84456...1b8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Så lenge abonnementet løper, betaler du for det, ja. Sjekk kontrakten du har med Canal Digital, og si opp abonnementet hvis du har mulighet. Anonymous poster hash: 397c8...7b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå