Gå til innhold

Beskrivende ord!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens! Trenger ALLE positive beskrivende ord dere kan komme på! Som du kan bruke når du beskriver en person! Setter kjempe pris på det om dere kan hjelpe meg! :)

Anonymous poster hash: 86893...4e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner ikke hva behovet mitt for å skrive dette som anonymt var da. Herregud så teit :P

Skrevet

Oi, det blir veldig mange ord. Kan ikke du begynne med å skrive en liste over de du allerede har, så kan vi evt fylle på?

Anonymous poster hash: b72ba...9bc
Skrevet

Oi, det blir veldig mange ord. Kan ikke du begynne med å skrive en liste over de du allerede har, så kan vi evt fylle på?

Anonymous poster hash: b72ba...9bc

Ok! Dette er hva jeg har: sexy, spesiell, sær, trygg, nummen, takknemmlig, tilfreds, forelsket, modig, søt, snill, hjelpsom, fantastisk, ambisjonsrik, omtenksom, macho, fin, morsom, tålmodig, familieorientert, arbeidsom, iderik, kreativ, intelligent! Så jeg har ganske mange men trenger ALLE som dere kan komme på. Kan også selvfølgelig nevne slike ord som kan brukes både positivt og negativt, feks sta :)

Gjest Seajewel
Skrevet (endret)

Empatisk, underholdende, elegant...

Hva trenger du disse til? :)

Endret av Seajewel
Skrevet

Skal se om jeg komme rpå noen flere..

Sporty, kjekk, ryddig, inkluderende, grei, deilig, veltrent, mandig, positiv, rettferdig, hjelpsom, smart, flink, kosete, høflig, målrettet, real, beskyttende, tøff, nevenyttig, humørfylt, skjønn, nydelig, classy, glad, likandes, ålreit, fantastisk, stilig, interessant, kunnskapsrik, initiativrik, sosial :)

Anonymous poster hash: a6c1d...5e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...