AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #1 Skrevet 7. februar 2015 Hei folkens! Trenger ALLE positive beskrivende ord dere kan komme på! Som du kan bruke når du beskriver en person! Setter kjempe pris på det om dere kan hjelpe meg! Anonymous poster hash: 86893...4e1
kaffekjærring Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 skjønner ikke hva behovet mitt for å skrive dette som anonymt var da. Herregud så teit
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Oi, det blir veldig mange ord. Kan ikke du begynne med å skrive en liste over de du allerede har, så kan vi evt fylle på? Anonymous poster hash: b72ba...9bc
kaffekjærring Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Oi, det blir veldig mange ord. Kan ikke du begynne med å skrive en liste over de du allerede har, så kan vi evt fylle på? Anonymous poster hash: b72ba...9bc Ok! Dette er hva jeg har: sexy, spesiell, sær, trygg, nummen, takknemmlig, tilfreds, forelsket, modig, søt, snill, hjelpsom, fantastisk, ambisjonsrik, omtenksom, macho, fin, morsom, tålmodig, familieorientert, arbeidsom, iderik, kreativ, intelligent! Så jeg har ganske mange men trenger ALLE som dere kan komme på. Kan også selvfølgelig nevne slike ord som kan brukes både positivt og negativt, feks sta
Gjest Seajewel Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 (endret) Empatisk, underholdende, elegant... Hva trenger du disse til? Endret 7. februar 2015 av Seajewel
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Skal se om jeg komme rpå noen flere.. Sporty, kjekk, ryddig, inkluderende, grei, deilig, veltrent, mandig, positiv, rettferdig, hjelpsom, smart, flink, kosete, høflig, målrettet, real, beskyttende, tøff, nevenyttig, humørfylt, skjønn, nydelig, classy, glad, likandes, ålreit, fantastisk, stilig, interessant, kunnskapsrik, initiativrik, sosial Anonymous poster hash: a6c1d...5e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå