Gå til innhold

Hvordan spørre ut noen man ikke kjenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse med jobben har jeg de siste 2 månedene besøkt en annen arbeidsplass, for å hente/levere. Første gang henta jeg noen greier og la egentlig ikke merke til han, sist uke så skulle jeg levere og ble stående en stund i kø og fikk sett hvor fin han er! Da jeg skulle levere husket han meg fra sist og vi småpratet litt (max 3 minutter).

Skal hente for siste gang om en ukes tid, og lurer på om jeg skal spørre han ut - ser for meg at det blir superkleint, så håper dere har noen tips til meg. Ikke vet jeg hva han heter heller, så kan ikke sjekke på forhånd om han er singel (hadde jo vært greit å vite).

Hva ville dere gjort? Om det går skikkelig ille skal jeg ikke dit igjen i forbindelse med jobb, iallefall ikke før til neste år så helt krise hadde det ikke blitt.

Anonymous poster hash: 53f09...229
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

I forbindelse med jobben har jeg de siste 2 månedene besøkt en annen arbeidsplass, for å hente/levere. Første gang henta jeg noen greier og la egentlig ikke merke til han, sist uke så skulle jeg levere og ble stående en stund i kø og fikk sett hvor fin han er! Da jeg skulle levere husket han meg fra sist og vi småpratet litt (max 3 minutter).

Skal hente for siste gang om en ukes tid, og lurer på om jeg skal spørre han ut - ser for meg at det blir superkleint, så håper dere har noen tips til meg. Ikke vet jeg hva han heter heller, så kan ikke sjekke på forhånd om han er singel (hadde jo vært greit å vite).

Hva ville dere gjort? Om det går skikkelig ille skal jeg ikke dit igjen i forbindelse med jobb, iallefall ikke før til neste år så helt krise hadde det ikke blitt.

Jeg blir forvirret. Hva mener du egentlig? Skal du forhøre mannen om hans sivilstatus og annet privat?

Skrevet

Jeg blir forvirret. Hva mener du egentlig? Skal du forhøre mannen om hans sivilstatus og annet privat?

Nei selvfølgelig ikke :fnise: Jeg har lyst til å høre om han vil møtes privat (kafe, gå ut å ta en øl, hva som helst). For alt jeg vet er han gift med barn - og da blir det ekstra dumt å be han ut.

Skrevet

Hehe, jeg gikk inn her for å spørre (ut) om det samme.

Ikke første gang jeg ha sett folk skrive det her.

Skrevet

Tipper du kommer tilå angre mer hvis du ikke spør ham ut, enn om du skulle spørre å få et nei. Så kjør på du, du har ingenting å tape!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...