Gå til innhold

Hvem bryr seg mest om velferden til eget folk, menn eller kvinner?

10 stemmer

1. 1. Hvem bryr seg mest? (se def. nedenfor)

• Menn
      2
    • Kvinner
      7
    • Like mye
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg mener er å bry seg om folket sitt, er hvor mye en legger vekt på dets velferd. Et folk er noen som har bånd gjennom slekt og giftermål, slik som nordmenn, bånd gjennom historie, kultur, religion, filosofi (eks. amerika) og mye annet.

Hvem tror du i gjennomsnitt bryr seg mest om folkets velferd og kanskje særlig fremtidige generasjoner? Menn, kvinner eller er det likt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å, nei,ikke deg igjen. Kan du i det minste holde deg til en tråd, ikke flere om samme emne?

Endret av Vind
  • Liker 2
Skrevet

Å, nei,ikke deg igjen. Kan du i det minste holde deg til en tråd, ikke flere om samme emne?

Dette er ikke samme emne...

Skrevet (endret)

Dette er ikke samme emne...

Nei, beslektet, men jeg står ved begynnelsen av innlegget mitt: Å, nei, osv...

Endret av Vind
  • Liker 1
Skrevet

Det går selvfølgelig ikke personlig på deg, siden vi ikke kjenner hverandre, men på ekstreme meninger. Bare sånn for å være klar.

Skrevet (endret)

Det går selvfølgelig ikke personlig på deg, siden vi ikke kjenner hverandre, men på ekstreme meninger. Bare sånn for å være klar.

Om man mener det å bry seg om sitt eget folk, mao i stor grad barn av mine egne forfedre, og med lik kultur og historie, er ekstremt. Så vil jeg være ekstrem. Det betyr derimot ikke at jeg ikke finner de andre sjelene verdifulle, men disse har jeg større ansvar for.

Endret av oleoh
Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Personlig tror jeg kvinner har tendens til å bry seg mer om andre og sine egne en det menn har.

• Liker 1
Skrevet

Personlig tror jeg kvinner har tendens til å bry seg mer om andre og sine egne en det menn har.

Muligens ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...