Gå til innhold

Er det ok at mannen bruker jentebukse når det er krise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund tilbake måtte sambo min bruke en av buksene som jeg hadde. Skikkelig damebukse.

Vi var på vei fra Trondheim til Stavanger. Årsaken var at klærne hans var ødelagt og dette var søndag og butikkene er som vi alle vet stengte.

Jeg syntes det var helt greit, men når vi stoppet på bensinstasjoner osv var det noen som glodde stygt på han og ikke minst meg. Det virket som at han hadde gjort en grov forbrytelse. Til og med noen som måtte kommentere det også. Det var både hannkjønn og hunkjønn som gjorde det. Og selvsagt var det dritt som kom ut av munnen til de..

Hva tenker du rundt dette?

Hadde du glodd på vedkommende eller hadde du bare registrert at det var en mann som gikk med jentebukse latt det bare gå?

Hadde du slengt noe dritt til vedkommende om han hadde gått med jentebukse?

Hva hadde gjort?

Svar ærlig rundt dette. Ønsker kun seriøse svar.

Anonymous poster hash: 258d1...443

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, fikk han de i det hele tatt på seg? Ble litt imponert nå :fnise:

Skrevet

Oi, fikk han de i det hele tatt på seg? Ble litt imponert nå :fnise:

Ja, det gikk så fint

Skrevet

Kommer vel helt an på boksen. Er ikke ofte man ser en mann i damebukse. Så ja, jeg ville nok reagert. Men igjen kommer det an på buksen. Man ser jo ikke forskjell på en dame/herre joggebukse og man ville kanskje ikke oppdaget det dersom det var løsere jeans han hadde lånt. Så...hvilken type bukse var det?

Skrevet

Hva jeg hadde gjort? Ikke brydd meg. Folk skal få gå som de ønsker!

Anonymous poster hash: 9a15b...7e8
  • Liker 2
Skrevet

Hva er ei skikkelig damebukse egentlig?

Imponert over at mannen i det hele tatt passet inn i buksa di jeg! Her ville mannen sett helt noldus ut i mine bukser. Ikke pga fasong på buksa, men pga han er 1.95 mens jeg er 1.72, og han bruker 32 tommer mens jeg bruker 28 tommer...

Så; hvis jeg hadde sett en mann stolprende inn i ei bukse som hadde spriket alvorlig i livet og nådd han opp til knærne så hadde jeg stirret litt. Hadde det kommet inn en mann i slim-tights eller low-waist bukse så hadde jeg ikke stusset noe over det.

• Liker 1
Skrevet

Hadde nok kastet et veldig diskre blikk for å sjekke ut buksen som sikkert satt veldig trangt på. Men hadde aldri gjort det for å være slem/glane... Her lånte eksen joggebuksen til min mor i blandt :fnise:

Skrevet

Hadde nok reagert, som i at det er uvanlig å se. Men ikke på noen negativ måte. Blir som å se en fyr gå med høye hæler liksom. Rart skue, men ikke noe mer enn det.

Skrevet

TS:

Det er så greit med min sambo. og meg. Han kan trykt bruke samme str som jeg kan :-)

Så det er ikke noe klage på :-) Skulle være greit å ha samme målene dersom en skal

ut å shoppe klær til andre ;-)

Skikkelig damebukse vil jeg si er vid og har et høyt liv :-) ;-)

Skrevet

Jeg har brukt skjørt når jeg har vert ute. ingen komentarer har jeg fått, men noen blikk ja. Når jeg går helt og fullt ut som dame blir jeg sett på som dame.

Gjest 100%naturlig
Skrevet

For en stund tilbake måtte sambo min bruke en av buksene som jeg hadde. Skikkelig damebukse.

Vi var på vei fra Trondheim til Stavanger. Årsaken var at klærne hans var ødelagt og dette var søndag og butikkene er som vi alle vet stengte.

Jeg syntes det var helt greit, men når vi stoppet på bensinstasjoner osv var det noen som glodde stygt på han og ikke minst meg. Det virket som at han hadde gjort en grov forbrytelse. Til og med noen som måtte kommentere det også. Det var både hannkjønn og hunkjønn som gjorde det. Og selvsagt var det dritt som kom ut av munnen til de..

Hva tenker du rundt dette?

Hadde du glodd på vedkommende eller hadde du bare registrert at det var en mann som gikk med jentebukse latt det bare gå?

Hadde du slengt noe dritt til vedkommende om han hadde gått med jentebukse?

Hva hadde gjort?

Svar ærlig rundt dette. Ønsker kun seriøse svar.

Hei! Huff, så teit da, folk bryr seg nå med alt også da! Jeg vet, for går bare i helt skinny å tighte jentebukser selv jeg, men det er fordi jeg liker jentebukser og jentejeans best.

Opplever begge deler, både som dere opplevde, med blikk og av og til litt spydig og nedlatende kommentarer, av begge kjønn, kanskje oftere fra menn enn fra damer. Men oftest bryr ikke folk seg, og opplever nok oftere å få blikk og kommentarer på at det er tøft å tørre og at det er kul look på meg, kan være på grunn av at jeg er veldig tynn.

Bare å heve seg over å se at det er dem som kommenterer og sender nedlatende blikk, som har et problem! Syns han var tøff jeg, som turte:-).

Skrevet

Det er naturligvis helt ok, plager ingen. Men folk ser jo gjerne litt rare ut i klær som ikke tilhører dem - jeg hadde sett snodig ut uansett om jeg gikk i min samboers klær eller min venninnes, ingen av dem passer meg i størrelse og fasong.

Anonymous poster hash: ce65a...03a

Skrevet

Regner med at du var i et ruralt område?

Folk er så utrolig rare og dømmende..

Anonymous poster hash: ca30f...ec0
Skrevet

Nå er det jo så mange bukser til menn som er trange som pølseskinn, og som man likså godt kunne plukket opp i dameavdelingen. Folk for glo så mye de bare orker! Kanskje han er ute med de nyeste tredene, og er dødskul - og ikke bare i en buksekrise :)

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Nå er det jo så mange bukser til menn som er trange som pølseskinn, og som man likså godt kunne plukket opp i dameavdelingen. Folk for glo så mye de bare orker! Kanskje han er ute med de nyeste tredene, og er dødskul - og ikke bare i en buksekrise :)

Ja, ikke sant! Det er jo sånn at trendene og moten for menn er blitt åletrange og helt pølseskinntrange jeans. Er snart ikke spes forskjell jeans på dame eller avdeling for menn. Folk er ofte ganske fordomsfulle. ..

Gjest lipgloss
Skrevet

Skjønner ikke at folk gidder å bry seg med hva andre har på seg,har selv noen jente jeans som jeg bruker nåår jeg er mann,men tenker ikke over det,og bryr meg lite om hva andre synes,men det er dumt at folk slenger dritt

forteller litt merr om dem tenker jeg

Skrevet

Hadde registrert det, men hadde ikke brydd meg. Er ikke så ignorant som mange andre, så bryr meg heller mer om meg selv fremfor alle andre rundt meg. Folk er rett og slett for opptatt av alle andre. Hold kjeft, og hold deg til ditt eget.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde spurt ham om han ikke var riktig navla. Hvorfor måtte han absolutt gå ut av bilen?

Anonymous poster hash: de04b...1cb
Skrevet

Det er jo praktisk talt ingen forskjell på en ettersittende bukse til jenter, eller ettersittende skinnyjeans til gutt. Jenter går rundt og transer hele tiden med gutteklær. Det samme gjør gutter med jenteklær. Det er talkhøyde for et eller to plagg fra det andre kjønn. Så lenge det ikke helhetlig blir for transe.

Anonymous poster hash: 1d90c...673

Skrevet

Vil tro det var bedre med "jentebukse" enn ingen bukse?

Krise er krise, da tar man hva man har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...