AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Okei, kjære gutter: Dersom ei jente har normal vekt, men sliter med å spise (kan bare spise sånn og sånn mat, kontrollfrik med maten osv) er det turn off? Anonymous poster hash: c3f47...4d7
guttemann Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Det er selvfølgelig både negativt og slitsomt, men det vet du helt sikkert allerede. Jeg tror neppe det er seksuelt avtennende (for å tolke deg bokstavelig), men for en del vil det nok være en dealbreaker. Særlig hvis det å være en kontrolfrik er et personlighetstrekk som ikke bare viser seg når det gjelder mat. For min del ville det kommet an på om du var klar over at du hadde et problem og ønsket å gjøre noe med det. (Pluss kanskje sjansene dine for å lykkes med det, hvis jeg skal være egoistisk.) 4
blazer Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Ja...ingen liker å lage mat til en som er kresen, og pirker i maten... 4
OnFire Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Ja, men du kan naturligvis treffe en som er som deg. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Ja. Ikke bare turn off, men uaktuelt. Anonymous poster hash: e1d1d...7a2 1
Summers Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 (endret) Helt greit. For meg er det omvent, hadde ikke taklet en som irriterte seg over andres matvaner. Endret 7. februar 2015 av Summers
Basun Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 (endret) Synes det er litt fint jeg så lenge det bare er fokus på hvilke mattretter du kan og ikke kan spise. Vi må huske på at vi alle sliter med et eller annet, og nei, det gjør deg ikke mindre attraktiv av den grunn. Endret 21. februar 2015 av Personenmeg
Gjest Tassen10 Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Nei... De aller fleste damer har, eller har hatt issues med mat, så om jeg skulle begynt å velge bort slike damer, ville jeg aldri fått pult.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Synes det er litt "søtt" jeg Ikke turn-off så lenge du kan lage god og sunn mat! Spiseforstyrrelser er "søtt"? Når man tror man har lest alt her inne, så kommer det noe sånn... Anonymous poster hash: b4351...9f4 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Det kommer an på hvor ille det er. Bulimi og anoreksi er uaktuelt, samme med overspisingen som enkelte har. Og ekstremt kresenhet hadde antakelig fungert litt dårlig og endt med at vi ikke kunne spist samme mat en eneste gang og alltid måtte lage to middager. Anonymous poster hash: c42d7...11a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #12 Skrevet 8. februar 2015 Når man er slik med maten, så har man helt sikkert problemer også på andre områder i livet. At man trenger mye kontroll. Anonymous poster hash: 299d5...f8b
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #13 Skrevet 8. februar 2015 Når man er slik med maten, så har man helt sikkert problemer også på andre områder i livet. At man trenger mye kontroll. Anonymous poster hash: 299d5...f8b Eller at man ikke har kontroll i livet ellers, og derfor finner ett område man klarer å ha kontroll på. Nemlig maten....Anonymous poster hash: 91fab...37a 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #14 Skrevet 8. februar 2015 Okei, kjære gutter: Dersom ei jente har normal vekt, men sliter med å spise (kan bare spise sånn og sånn mat, kontrollfrik med maten osv) er det turn off? Anonymous poster hash: c3f47...4d7 Absolutt ikke turnoff,interessant faktisk :-) Anonymous poster hash: 1a099...2b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå