AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Jeg har vært avstands forelsket i en mann lenge, men vært i et forhold. For noen dager siden hadde vi samleie, å en fantastisk natt sammen. Jeg klarer ikke å tenke på annet enn han siden jeg har sett på han så lenge, og hatt så lyst på han, og så fikk jeg han endelig. Kan jeg kontakte han om å møtes en kveld? Han virket opptatt av meg og som om han likte meg da vi var sammen, men han har ikke kontaktet meg etterpå. Jeg har møtt han på butikken, å der så han meg dypt inn i øynene mens jeg snakka og det var klart at det var en stemning og kjemi der... Jeg vet ikke om han vet at jeg ikke er i et forhold mer, men håper han tok hintet da jeg hadde sex med han. Vet likevel ikke om han vil møtes igjen... Han jobber på butikken som er nærmest meg og som jeg går på hele tiden, så det hadde vært ille om jeg spurte og han ikke ville møte meg igjen. Vi har også flere felles venner. Kan jeg kontakte han og spørre om han vil møtes igjen, eller er han ikke interessert siden han ikke har kontaktet meg siden denne natta? Anonymous poster hash: e914f...641
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 jada Anonymous poster hash: f03f8...0b1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Synes det virker merkelig at du ikke har gjort det klart at du ikke er i et forhold lenger. Han kan jo tro at du er det, og at du har vært utro. Så du bør fortelle han at forholdet tok slutt før natten dere var sammen, og at du er interessert i å møte han igjen. Anonymous poster hash: 60f48...0b9 1
Nettinettet Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Synes det virker merkelig at du ikke har gjort det klart at du ikke er i et forhold lenger. Han kan jo tro at du er det, og at du har vært utro. Så du bør fortelle han at forholdet tok slutt før natten dere var sammen, og at du er interessert i å møte han igjen. Anonymous poster hash: 60f48...0b9 Det kan fort bli veeeeldig seriøst..! Siden dere har felles venner er det ikke noe som skjer i vennegjengen som du kan få han med på? At du kan sende han en melding ala"........ og jeg tenkte ................ i kveld, har du lyst til å joine?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå