AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Jeg har nylig begynt å bruke MD formulations sin ansiktsrens. Jeg har brukt skrubben deres i flere år og har vært kjempefornøyd med den. Men det som skjer når jeg påfører rensen er at hele ansikter svir, veldig mye. Så mye at jeg må skylle det av med en gang. Jeg har sensitiv, fet/kombinasjon og litt uren hud, men det står jo at rensen er for denne typen hud... Burde jeg fortsette å bruke den? Har dere noen erfaringer med denne rensen? Anonymous poster hash: 6b35b...1d1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Bruker du den for sensitive skin eller den vanlige? Det kan være at den svir fordi du er for tørr i huden, men jeg personlig ville vært litt skeptisk til å bruke den. Har selv ganske sensitiv hud, så bruker den for sensitive skin. Anonymous poster hash: beeeb...a0a
Gjest Booker Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Jeg har tørr hud med litt urenheter og jeg har ikke opplevd det. Svir det overalt eller bare enkelte steder?
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Jeg bruker den vanlige. Synes det er rart at jeg reagerer siden jeg tålte scrubben så godt, de inneholder jo mye av det samme såvidt jeg har forstått. Og er parfymefri. Det svir mest i kinnene Og på selve kvisene jeg har på haka. Ikke på nesen. Når jeg vasker det av med vann forsvinner sviingen ganske fort. Anonymous poster hash: 6b35b...1d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå