AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Hei. Hvilken av disse sidene anbefaler du? Jeg har selv pleid å handle fra Feelunique, men ser nå at flere produkter er billigere på StrawberryNET. Vet dere om StrawberryNET tilbake betaler toll slik Feelunique gjør? Anonymous poster hash: b686b...049
Cata Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Strawberrynet betaler ikke lenger tilbake toll. De gjorde det før, men ordningen opphørte i fjor i april. For øvrig bruker jeg den av de to sidene som har lavest pris på det jeg skal ha. Det kan nemlig variere. De har heller ikke nødvendigvis samme produkter, så i blant handler jeg selvsagt fra den siden som har det produktet jeg er på jakt etter.
Lilje:) Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Jeg har hørt flere skrekkhistorier fra Strawbeerynet, står masse på nett om du googler. Har bestilt derfra én gang selv, pga Feelunique ikke hadde det produktet, ellers bestiller jeg utelukkende fra Feelunique. Synes også siden til Stratberrynet ser så amatørmessig ut og er rotete..
Jade Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Om det bare er noen tiere å spare, så ville jeg helt klart valgt FeelUnique. Har handlet litt på ebay og Strawberry, ACW og lignende, men foretrekker seriøse nettbutikker som FeelUnique. Jeg innbiller meg ihvertfall at de er mer seriøse
alabaster Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Er det momsen feelunique tilbakebetaler? Hvordan funker det?
Cata Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Jeg har aldri hatt noen uheldige opplevelser med noen av de to nettbutikkene. 1
Prorsum Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Liker begge. Strawberrynet ser kanskje shady ut pga. den amatørmessige hjemmesiden, men det er bra service. Da jeg bestilte min HR Magic Concealer derfra fikk jeg et pudder helt gratis verdt 200 kr på kjøpet, fordi jeg hadde handlet før (elns.)
Kaffejenta30 Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 Feelunique er jo offisiell salgskanal for flere av merkene, så der er du garantert en ekte vare, som har vært oppbevart riktig. Og som er "fersk". Hos strawberry er det litt både ó. Jeg pleier å sjekke priser begge steder, men har for det meste gått over til Feelunique Da de betaler tilbake moms Og jeg er garantert skikkelige varer.
Jade Skrevet 7. februar 2015 #9 Skrevet 7. februar 2015 FeelUnique betaler tilbake moms + tollgebyret posten tar. Gjorde det ihvertfall når jeg kjøpte GHD-rettetang.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 FeelUnique betaler tilbake moms + tollgebyret posten tar. Gjorde det ihvertfall når jeg kjøpte GHD-rettetang. Når man kjøper slik rettetang på Feelunique, passer den i norsk støpsel? Ser at det står "Fitted with a UK 3-pin plug". Anonymous poster hash: b686b...049
Jade Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 Den jeg kjøpte, så var det UK-plugg som jeg kunne skru av, så ble den "norsk" :-) Det er noen år siden da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå