Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er på utkikk etter en ny øyekrem med antiage egenskaper. Gjerne en som gir masse fukt og gjør underverker. Enn så lenge har jeg brukt http://www.neostrata.com/product/neostrata+eye+cream.do?sortby=ourPicks&refType= fra Neostrata.

Masker er jeg veldig glad i, og bruker gjerne flere ulike i løpet av uken. Vil gjerne prøve noe(n) nye, så kom gjerne med anbefalinger her også. Her også vil jeg gjerne ha masker som har antiage egenskaper, og som gir glød og fukt.

Er akkurat fylt 30 år, og har brukt Neostrata/Exuviance i 5 år. Har så smått begynt å bruke Skinceticuals. Huden min er sensitiv og tørr. Har også atotisk eksem.

Jeg har noe pigmentflekker som er under behandling, ellers noen fine linjer rundt øyne. Føler stadig at huden ser "gammel" ut, da jeg ofte er plaget med at huden er så tørr. Etter rens og dusj, føles huden alltid stram og sår ut. Når huden er er så tørr, oppdager jeg stadig "masse" linjer som aldri har vært der før, og jeg blir smårar av dette.

Beklager rotete og lite oversiktig innlegg. Blir overivrig og fortvilet på samme gang.

Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en maske jeg bruker jevnlig og det er denne: http://www.ebay.com/itm/NUXE-Masque-Creme-Fraiche-Rehydrating-Face-Mask-50ml-Full-Size-BNIB-/281570405417

Den gir masse fukt og er kjempedeilig. Kan brukes rundt øynene. Har på et tjukt lag i mye lenger tid en det som står. Sitter gjerne med den hele kvelden.

Takk for svar :)

Denne fra Nuxe så ikke dum ut. Skal sjekkes ut.

Noen flere innspill? :blomst:

Skrevet

Takk for svar :)

Denne fra Nuxe så ikke dum ut. Skal sjekkes ut.

Noen flere innspill? :blomst:

Veldig god øyekrem på faran.no, tror du finner den på forsiden, evt under "face line". Spesielt bra om en har allergier, siden denne er 100% fra naturlige ingredienser.

Anonymous poster hash: a9235...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...