AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Jeg trenger hjelp av KG! Jeg møtte på en mann et par uker siden på fest, jeg har møtt han før men egentlig aldri prata så mye sammen, men vi er i samme gjeng. Uansett, på denne festen så kjente jeg at jeg var veldig tiltrukket av han og det var bare så behagelig å være rundt han. Han holdt rundt meg, gav meg skjerfet sitt sånn at jeg ikke skulle fryse og vi holdt hender. Vi begge er litt sjenerte så vi pratet ikke så mye egentlig, men vi var sammen hvis dere skjønner. Min vennine kom også bort og sa at hun kjefta på han litt (hun er litt overbeskyttende og vil at folk skal behandle meg bra og at hun ville gjøre livet surt hvis han ikke gjorde det, haha ) og da hadde han sagt til henne at han hadde hatt en crush på meg en stund, sett på bildene mine på facebook osv. Det var en veldig koselig kveld og når vi skulle gå så sa han "håper vi treffes igjen" og gav meg en klem. Jeg våknet dagen etterpå og kjente at jeg plutselig hadde fått varme følelser for han, noe som er kjempe skummelt fordi det er 4 år siden jeg har hatt et snev av følelser for noen! Så jeg tenkte at jeg måtte roe meg ned litt før jeg ble helt koko i hodet, så jeg har ikke tatt noe kontakt med han siden det. Men han har heller ikke tatt kontakt med meg (igjen, vi er begge litt sjenerte). Vi har likt hverandres bilder på face og fulgt hverandre på sosiale medier osv, men ingen har snakket til hverandre. Men altså, nå har jeg ikke peiling på hva jeg skal gjøre. HJELP. Skal jeg snakke til han? Hva skal jeg si? Vi har jo egentlig ikke pratet før og jeg er helt rævva på å chatte på facebook. Hva ville du ha gjort? Hjelp meeeeg. Tar denne som anonym fordi jeg ikke vil bli gjenkjent Vi er begge 21. Anonymous poster hash: c2784...3cc
Gakkepus Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Nå syns jo jeg at du burde ta kontakt med han istedenfor å tenke på at han ikke har tatt kontakt med deg. En av dere må jo ta det første steget, og jo lenger du avventer med å kontakte han, desto større sjanse er det for at du går i glemmeboksen. Du har ingenting å tape. Hvis han ikke er interessert, får du jo fort vite om det, og da kan du gå videre med livet ditt, eventuelt møte en annen, hvis han er interessert, så er jo veien klar for dere begge. Har du nummeret hans, kan du ringe eller sende melding og spørre om han har lyst til å finne på noe. Det enkel er som regel og oftest det aller beste.
Mallimor Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Syns du burde skrevet til han. Du har jo på en måte fått bekretfelsen fra venninen din, det har ikke han. Typiske spørsmål, hei hvordan går det, hadde du det kjekt på festen, hva gjør du i helgen da, osv osv.... Bare tørrprat litt. Alt er lettere over meldinger enn in real life. En av dere må jo ta iniativet! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Jeg kvinnet meg opp og gjorde som dere sa. Tenkte at hei, jeg har ingenting å tape. Sendte en melding på facebook og han har sett den, men ikke svart (han har vært pålogga etter han leste den også) så han virker ikke særlig keen. Min venninne sa også at han "liker jenter" hvis dere skjønner så tror kanskje han bare viste interesse den ene kvelden og det var det. Brb, reiser opp til Bodø og lar Ole ta meg. Aaarhhjgiaoøjivaøjvoøphvajopmkvdøå¨æ Anonymous poster hash: c2784...3cc
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Hva skrev du da? Skrev du bare hei og ikke noe mer? Anonymous poster hash: 08846...11d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Hva skrev du da? Skrev du bare hei og ikke noe mer? Anonymous poster hash: 08846...11d Så han var pålogga så jeg skrev "Hei, hva gjør du? (:" også "Var forresten koselig å treffe deg hos blabla" Men jeg snakket med ei venninne for en time siden og hun sa at han har tekstet litt med ei annen jente så jeg tror jeg trekker meg laaangt tilbake. Er bare så frustrerende å ha følelser, pleier sjeldent å få det Anonymous poster hash: c2784...3cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå