AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Jeg elsker å provosere, men meningene jeg ytrer er alltid mine egne. Jeg blir veldig oppgitt av spørsmål jeg syntes er skikkelig tåpelige (ala: "Hvor høy er du og kjæresten din?" "Gravid, kan jeg spise gulrot?" osv.) Når jeg ser slike tråder klarer jeg ikke la være å svare småspydig tilbake, for det er jo så vanvittig tåpelig! Er folk så dumme? Når jeg setter spørsmål ved tvilsomme tråder og spørsmål kommer det ofte idiotiske kommentarer tilbake. Som f.eks "du er bare sjalu" "du er misunnelig" osv. men det stemmer aldri. Jeg er jo oppgitt over dumheten til andre, så hvorfor skulle jeg være misunnelig? Det faller på sin egen urimelighet. Et perfekt eksempel på dette er en tråd hvor jeg ikke har svart. Men de drar misunnelseskortet hvor det er helt urimelig å gjøre det. Ei dame påstår at hun alltid går i sexy undertøy og strømpebelte. En person setter spørsmålstegne ved dette, for hva er poenget med å bruke strømpebelte 24/7? Da svarer denne sexbomben at denne personen er misunnelig. Men hva er det å være misunnelig på? Om den andre personen vil gå med strømpebånd 24/7 er det jo ikke noe i veien for at hun ikke kan det. ALLE kan det om de vil. En annen ting jeg ikke forstår er de som drar sjalu-kortet. Jeg kjenner ingen her inne. Jeg tviler på at alt som skrives er sant og er ganske sikker på at 70% av de som svarer i tråder ala "Er du god i senga?", "Hvor ofte suger du typen?", "Hvor mye tjener du?" osv. er ærlige, så hvordan kan noen være sjalu på noe som skrives her inne? Det er et av de dummeste kommentarene jeg vet, for ingen kan vel bli sjalu eller misunnelig på noe de ikke vet om stemmer? Og dersom man er sjalu kan man jo bare si at man tjener mer, suger mer, blir slikket mer eller går rundt i nettingstrømper hver gang man skal på Kiwi.... for ingen kan jo vite om det er sant eller ikke. Er man litt oppegående så er det rett og slett umulig å bli sjalu/misunnelig på noe av det som blir skrevet her. Jeg er ikke et kosemose menneske, jeg hater smalltalk og kan ikke fordra folk som pakker alt inn i bomull, eller bare jatter med (selv om de er uenige), bare for å "glede" den andre. (Hvordan kan en løgn egentlig glede noen?). Spør noen om noe så svarer jeg. Uten filter. Hadde jeg spurt om noe hadde jeg ønsket ærlige svar tilbake, ikke pjatt, smisk og falsk trøst. Gjør dette meg til et nett-troll? Jeg tuller jo ikke, er bare ærlig, men pakker det ikke inn. Spør man dumt får man dumme svar. Er det ikke "lov"? Burde dette være et forum kun for de falske, smiskende kosemoserne? Og et siste spørsmål: Tror dere virkelig på alt tullet som skrives her inne? Tror dere på de som bruker sommeren til å kjøre rulletrapp med miniskjørt, uten truse på kjøpesenter? Tenker dere ikke at de skriver det for å få kred hos KG mennene? Anonymous poster hash: 5da62...51b 5
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 (endret) Jeg tenker at det burde vaere en balanse i hvordan vi formulerer oss gjennom nettet. Klart at du kan vaere aerlig og direkte, men noen ganger kan spydige kommentarer bli sett pá som sárende. Du har rett i at vi vet ikke alltid om alt det som blir delt her inne er sant, og det er mange tráder der det er tydelig at personer bare har laget den tráden for á tulle eller bare provosere pá et vis. Men vi kan fortsatt ikke vite dette fullstendig hver gang, og kanskje noen var aerlige med det de spurte om. Det beste er á enten komme med noe konstruktivt á si eller á bare ignorere den tráden, unntatt hvis dette er en trád hvor du har lov til á komme med dine tanker og meninger. Personlig synes jeg at spydige kommentarer ikke er sá hyggelige á fá, og du vet aldri om du kan sáre noen med hva du sier der og da. Joda, dette er internett, og en burde ikke ta alt det som blir sagt sá innmarri personlig til seg, men mange personer har ogsá fólelser. Og hvis noen kom inn hit fordi de ónsket á fá litt gode rád eller á bli oppmuntret/tróstet men sá blir de mótt pá med spydige kommentarer, da er det mer sannsynlighet for at denne personen vil fóle seg mer sáret enn oppbygd av á komme her. Dette er ikke ment for á kritisere deg, jeg mener mer generelt og at det er litt kjekt med á ha en god balanse i máten du snakker pá med andre. Og sjólv om du ikke liker smalltalk og ikke er type kosemose person, sá kan du fortsatt vaere aerlig og direkte samtidig som at du deler gode konstruktive ord med en daesj av fólsomhet over det. Endret 7. februar 2015 av SunflowerPenguin
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Begynner blogg-domenet ditt på S eller L? Grunnen til at jeg spør, er at det pågår en vill krig mellom 2 bloggere på Blogg.no Anonymous poster hash: 7f62b...6f8
maskineple Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 For meg er et nett-troll en person som sprer humor på nettet, jeg er vel selv et nett-troll da. Men dersom du lager tråder og svarer ved å trolle bare for å trolle gir det null mening. Det er veeldig mye morsomt forskjellige nettroller har postet ! 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 Min personlige kjøreregel på nettet er å holde munn med ting jeg ikke kunne sagt direkte til en person i virkelighetens verden. Det handler om samme regler som i trafikken, å opptre hensynsfullt, aktpågivende og varsomt. Nettet er ikke et dted for å mobbe og det er noe mange ikke har forstått. Mange har heller ikke forstått at de kan google litt selv før de kommer med en ny tråd. Anonymous poster hash: cdbdf...74b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Jeg elsker å provosere, men meningene jeg ytrer er alltid mine egne. Jeg blir veldig oppgitt av spørsmål jeg syntes er skikkelig tåpelige (ala: "Hvor høy er du og kjæresten din?" "Gravid, kan jeg spise gulrot?" osv.) Når jeg ser slike tråder klarer jeg ikke la være å svare småspydig tilbake, for det er jo så vanvittig tåpelig! Er folk så dumme? Når jeg setter spørsmål ved tvilsomme tråder og spørsmål kommer det ofte idiotiske kommentarer tilbake. Som f.eks "du er bare sjalu" "du er misunnelig" osv. men det stemmer aldri. Jeg er jo oppgitt over dumheten til andre, så hvorfor skulle jeg være misunnelig? Det faller på sin egen urimelighet. Et perfekt eksempel på dette er en tråd hvor jeg ikke har svart. Men de drar misunnelseskortet hvor det er helt urimelig å gjøre det. Ei dame påstår at hun alltid går i sexy undertøy og strømpebelte. En person setter spørsmålstegne ved dette, for hva er poenget med å bruke strømpebelte 24/7? Da svarer denne sexbomben at denne personen er misunnelig. Men hva er det å være misunnelig på? Om den andre personen vil gå med strømpebånd 24/7 er det jo ikke noe i veien for at hun ikke kan det. ALLE kan det om de vil. En annen ting jeg ikke forstår er de som drar sjalu-kortet. Jeg kjenner ingen her inne. Jeg tviler på at alt som skrives er sant og er ganske sikker på at 70% av de som svarer i tråder ala "Er du god i senga?", "Hvor ofte suger du typen?", "Hvor mye tjener du?" osv. er ærlige, så hvordan kan noen være sjalu på noe som skrives her inne? Det er et av de dummeste kommentarene jeg vet, for ingen kan vel bli sjalu eller misunnelig på noe de ikke vet om stemmer? Og dersom man er sjalu kan man jo bare si at man tjener mer, suger mer, blir slikket mer eller går rundt i nettingstrømper hver gang man skal på Kiwi.... for ingen kan jo vite om det er sant eller ikke. Er man litt oppegående så er det rett og slett umulig å bli sjalu/misunnelig på noe av det som blir skrevet her. Jeg er ikke et kosemose menneske, jeg hater smalltalk og kan ikke fordra folk som pakker alt inn i bomull, eller bare jatter med (selv om de er uenige), bare for å "glede" den andre. (Hvordan kan en løgn egentlig glede noen?). Spør noen om noe så svarer jeg. Uten filter. Hadde jeg spurt om noe hadde jeg ønsket ærlige svar tilbake, ikke pjatt, smisk og falsk trøst. Gjør dette meg til et nett-troll? Jeg tuller jo ikke, er bare ærlig, men pakker det ikke inn. Spør man dumt får man dumme svar. Er det ikke "lov"? Burde dette være et forum kun for de falske, smiskende kosemoserne? Og et siste spørsmål: Tror dere virkelig på alt tullet som skrives her inne? Tror dere på de som bruker sommeren til å kjøre rulletrapp med miniskjørt, uten truse på kjøpesenter? Tenker dere ikke at de skriver det for å få kred hos KG mennene? Anonymous poster hash: 5da62...51b Så du beskylde henne ikke for å være stygg, gammel og feit med eneste formål å lokke til seg KG-menn? Fordi hun hevdet å bruke sexy undertøy hver dag? Som du sier, alle kan? Tråden som nå er helt rasert etter all personhetsryddinga? Ja, du er et troll, og jeg tenker du har personlige problemer siden du er umotivert agressiv og flyr i strupen på folk. Drit i å kverrulér i tråder som ikke interesserer deg. Anonymous poster hash: b4dbe...b25 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #7 Skrevet 7. februar 2015 Begynner blogg-domenet ditt på S eller L? Grunnen til at jeg spør, er at det pågår en vill krig mellom 2 bloggere på Blogg.no Anonymous poster hash: 7f62b...6f8 Nei, gudbedre! Er det en ting jeg aldri kommer til å ha så er det blogg. Jeg har ingen interesse av å utlevere meg selv og mine på nett like lite som jeg har interesse av å lese andres intetsigende blogger. Hvem bryr seg om hva ei dame i Lofoten har på seg i dag? Eller hva tåsa på løten skal spise til frokost? Anonymous poster hash: 5da62...51b 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #8 Skrevet 7. februar 2015 *tøsa Anonymous poster hash: 5da62...51b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #9 Skrevet 7. februar 2015 Så du beskylde henne ikke for å være stygg, gammel og feit med eneste formål å lokke til seg KG-menn? Fordi hun hevdet å bruke sexy undertøy hver dag? Som du sier, alle kan? Tråden som nå er helt rasert etter all personhetsryddinga? Ja, du er et troll, og jeg tenker du har personlige problemer siden du er umotivert agressiv og flyr i strupen på folk. Drit i å kverrulér i tråder som ikke interesserer deg. Anonymous poster hash: b4dbe...b25 Jeg leser det innlegget som en spøk. For det er jo åpenbart at dette er litt i overkant overdrevet. At noen sitter og tror på alt noen skriver på nettet er sant er mer skremmende enn de som har vett nok til å oute dem som overdriver en smule. Hvem er trollet da, liksom? Anonymous poster hash: 5da62...51b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #10 Skrevet 7. februar 2015 For meg er et nett-troll en person som sprer humor på nettet, jeg er vel selv et nett-troll da. Men dersom du lager tråder og svarer ved å trolle bare for å trolle gir det null mening. Det er veeldig mye morsomt forskjellige nettroller har postet ! Jeg svarer aldri bare for å trolle. Men det blir tatt som det, fordi jeg er 100% ærlig, uten filter. Har jo forstått nå at de som ønsker svar/tilbakemeldinger egentlig bare øsnker det fra de som er støttende, enige, og pakker atpåtil disse kosemose svarene i bomull med sløyfe på. Jeg ville heller hatt ærlige tilbakemeldinger, men for de fleste her inne holder det med bekreftelsen: Du har rett, du gjør ikke noe feil, du er perfekt som du er og vi tror deg når du sier du er en sexkitten 24/7 og at du suger som en drøm. Anonymous poster hash: 5da62...51b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #11 Skrevet 7. februar 2015 Jeg leser det innlegget som en spøk. For det er jo åpenbart at dette er litt i overkant overdrevet. At noen sitter og tror på alt noen skriver på nettet er sant er mer skremmende enn de som har vett nok til å oute dem som overdriver en smule. Hvem er trollet da, liksom? Anonymous poster hash: 5da62...51b Hva er det for babbel? Ingen hadde bedt deg om din "ærlige mening". Du fløy i strupen på en intetanende person om noe så betydningsløst som undertøy! Hvorfor kan det ikke være det samme for deg hva fremmede mennesker går med under? Og hva er greia med at du skal arrestere de som du mistenker prøver å "fange KG-menn"? Er du redd for at noen skal ta noen fra deg, eller hva er problemet? Du fremstår som forstyrret, faktisk så er det så jeg lurer på hvilken diagnose vi snakker om her. Det er min ærlige mening! Anonymous poster hash: b4dbe...b25 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #12 Skrevet 7. februar 2015 Synes du, ts at vi bedriver hersketeknikk...?Anonymous poster hash: 7f62b...6f8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #13 Skrevet 7. februar 2015 Hva er det for babbel? Ingen hadde bedt deg om din "ærlige mening". Du fløy i strupen på en intetanende person om noe så betydningsløst som undertøy! Hvorfor kan det ikke være det samme for deg hva fremmede mennesker går med under? Og hva er greia med at du skal arrestere de som du mistenker prøver å "fange KG-menn"? Er du redd for at noen skal ta noen fra deg, eller hva er problemet? Du fremstår som forstyrret, faktisk så er det så jeg lurer på hvilken diagnose vi snakker om her. Det er min ærlige mening! Anonymous poster hash: b4dbe...b25 Les bloggen, du, så ser du at det er noe som ikke stemmer med det som skrives. Når folk legger ved link til sin egen blogg er det enkelt å se om div. stemmer eller ikke stemmer. Og dersom noe ikke stemmer så er det nok ikke jeg som er trollet i den tråden! Om noen prøver å få kred av KG-menn er det helt greit for meg. Jeg har ikke et stort behov for å innynde meg hod menn som holder til å et kvinneforum fullt av drama, fjas og slarving. Det er faktisk det motsatte av det jeg ser etter hos en mann. Anonymous poster hash: 5da62...51b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #14 Skrevet 7. februar 2015 Synes du, ts at vi bedriver hersketeknikk...?Anonymous poster hash: 7f62b...6f8 Jeg vet ikke hva du bedriver. Anonymous poster hash: 5da62...51b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #15 Skrevet 7. februar 2015 Jeg vet ikke hva du bedriver. Anonymous poster hash: 5da62...51b Grunnen til at jeg spør, er pga av denne berømmelige bloggkrigen mellom to damer, der den ene bruker ordet "hersketeknikk" hele tiden. Jeg bare lurte på om den ene bloggen var din Anonymous poster hash: 7f62b...6f8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #16 Skrevet 7. februar 2015 Les bloggen, du, så ser du at det er noe som ikke stemmer med det som skrives. Når folk legger ved link til sin egen blogg er det enkelt å se om div. stemmer eller ikke stemmer. Og dersom noe ikke stemmer så er det nok ikke jeg som er trollet i den tråden! Om noen prøver å få kred av KG-menn er det helt greit for meg. Jeg har ikke et stort behov for å innynde meg hod menn som holder til å et kvinneforum fullt av drama, fjas og slarving. Det er faktisk det motsatte av det jeg ser etter hos en mann. Anonymous poster hash: 5da62...51b For meg er ikke emnet så viktig at jeg orker å bruke tid på etteretning. Men jeg antar at du fikk en advarsel eller noe, siden du tar det opp her. Ja, det du gjorde der, og sikkert mange andre steder, var sjikane. Ingen setter pris på det, uansett hvor berettiget du måtte mene det er. Slutt med det! Anonymous poster hash: b4dbe...b25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå