AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Hei. Trenger tips til svart skulderveske jeg kan ha når jeg skal ut på byen, i selskap eller lignende. Tenker på en forholdsvis liten med plass til det mest nødvendigste Noen tips? Anonymous poster hash: f5a31...5be
Gjest Magdalene Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Mulberry lily syns jeg er ganske perfekt for den slags 😊
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Mulberry lily syns jeg er ganske perfekt for den slags Takk Hvor kjøper man disse veskene? Har ikke Mulberry butikk i denne byen. ts Anonymous poster hash: f5a31...5be
Høhø Skrevet 7. februar 2015 #4 Skrevet 7. februar 2015 Tips til en veske som er hakket mindre enn Mulberry Lily?
globalagogo Skrevet 8. februar 2015 #5 Skrevet 8. februar 2015 Tips til en veske som er hakket mindre enn Mulberry Lily? Mulberry mini lily :D hehe
peppermyntete Skrevet 8. februar 2015 #6 Skrevet 8. februar 2015 Jeg pleier å kjøpe vesker på Accessorize, oasis eller H&M. Synes spesielt Accessorize har mye fint til ok pris!
Gjest Tigress Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Eg har ei ganske lita DKNY-veske som kunne høve, kjøpt på Morris no i januar. Elles har Adax også eit par små vesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå