AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Jeg og typen har avstandsforhold. Jeg får ikke møtt ham på valentinsdagen, men tenker å sende ham et kort der jeg lister opp noen grunner til hvorfor jeg elsker ham. Er det skuffende om jeg ikke gir han noe mer? Vi er begge studenter. Dette er vår første valentine sammen, og han har gitt uttrykk for at han er opptatt av å "markere" det.Anonymous poster hash: a96a4...ce6
Gjest Castielz Skrevet 6. februar 2015 #2 Skrevet 6. februar 2015 Valentinsdagen? Nå måtte jeg google gitt, er han Amerikansk siden dere av en eller annen grunn "feirer" dette?
Gjest Snuppeluren Skrevet 6. februar 2015 #3 Skrevet 6. februar 2015 Absolutt ikke noe skuffende ved det! Tror han setter veldig pris på det - mye mer enn noe materialistisk. Hvis du vil "spise det opp", kan du jo legge ved et gavekort på blow jobs?
Nemigirl Skrevet 6. februar 2015 #4 Skrevet 6. februar 2015 Skuffende med "bare" kort? Herre min hatt, jeg hadde tatt piruetter på veien fra postkassa i ren ekstase. Her i gården er spørsmålsstillingen mere á la: "Skuffende med bare regninger på Valentin-dagen?" Og erfaringsmessig kan jeg da fortelle at ja, litt skuffende 4
metempsychosis Skrevet 6. februar 2015 #5 Skrevet 6. februar 2015 Et fint kort med omtanke i postkassen markerer jo veldig godt dagen! Brevskriving er undervurdert, og selv blir jeg, i likhet med Nemigirl, hoppende glad når jeg får kort/brev i posten. Itillegg blir det jo et skriftlig minne man kan ta vare på, mye bedre en sjokolade
Nemigirl Skrevet 6. februar 2015 #6 Skrevet 6. februar 2015 Et fint kort med omtanke i postkassen markerer jo veldig godt dagen! Brevskriving er undervurdert, og selv blir jeg, i likhet med Nemigirl, hoppende glad når jeg får kort/brev i posten. Itillegg blir det jo et skriftlig minne man kan ta vare på, mye bedre en sjokolade Men tenk å motta både Valentin-kort og en vedlagt sjokolade... Jeg hadde vært solgt (Så vet dere det, gutta - ska´kke mer til )
metempsychosis Skrevet 6. februar 2015 #7 Skrevet 6. februar 2015 Men tenk å motta både Valentin-kort og en vedlagt sjokolade... Jeg hadde vært solgt (Så vet dere det, gutta - ska´kke mer til ) Begge deler? Det er vel slikt man bare ser på film, eller? Skal prøve å hinte til min bedre (ikke romantiske) halvdel 1
Nemigirl Skrevet 6. februar 2015 #8 Skrevet 6. februar 2015 Begge deler? Det er vel slikt man bare ser på film, eller? Skal prøve å hinte til min bedre (ikke romantiske) halvdel Ja, dessverre - skjer iallfall ikke i min virkelighet... Du får hinte skikkelig godt er mitt forslag. Heng opp post-it-lapper overalt - f.eks. på hver eneste ølboks i kjøla, speilet på badet, over do (jepp, gutta ser den der ), i jakkelomma hans og andre "diskré plasser... Krysser fingre og tær for deg! Innser at du har langt større muligheter enn meg for å få ønsket innfridd uansett hvor uromantisk han enn måtte være
peppermyntete Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Jeg hadde blitt skuffet over å få noe på valentinsdagen. Er ikke noe jeg som nordmann ønsker å feire. Mye koseligere å få den typen kort du planlegger på en vanlig hverdag 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #10 Skrevet 6. februar 2015 Men tenk å motta både Valentin-kort og en vedlagt sjokolade... Jeg hadde vært solgt (Så vet dere det, gutta - ska´kke mer til ) Ville tilstander!Anonymous poster hash: 35174...4bc 1
Jade Skrevet 6. februar 2015 #11 Skrevet 6. februar 2015 Hvis han er opptatt med å feire det, så bør dere snakke litt sammen om hvilke forventninger han har til denne dagen, og evt. gaver. Det er litt dumt hvis han tar det som en selvfølge at dere begge har satt av penger hver måned for å kjøpe noe til flere tusen kroner til denne dagen, og så får han bare et kort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå