Gå til innhold

Hvilken størrelse er denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den kan bli litt stor. Tipper den er mer rektangulær i formen enn det virker som. I tillegg er det ikke stretch i stoffet. Er litt sjansespill, men er ikke så dyr akkurat :) Veldig søt!

Skrevet

Etter det jeg forstår så er det en One Size, og i størrelses guiden (helt nederst) så indikeres det at bryst-målet er 86 cm og lengden [på kjolen] er på 80 cm.

Skrevet

Tror den kan bli litt stor. Tipper den er mer rektangulær i formen enn det virker som. I tillegg er det ikke stretch i stoffet. Er litt sjansespill, men er ikke så dyr akkurat :) Veldig søt!

Ja, jeg kan jo evt sy den inn om den sitter feil evt? Mitt problem er at jeg har ganske smal midje og det står heller ikke midjemålet for kjolen :(

Anonymous poster hash: 9c548...912

Skrevet

Ja, jeg kan jo evt sy den inn om den sitter feil evt? Mitt problem er at jeg har ganske smal midje og det står heller ikke midjemålet for kjolen :(

Du kan kanskje stille spørsmålet? Det virker som om de er raske til å svare ;)

Kjolen er veldig fin i fargen ihvertfall

Skrevet

Jeg tror da at den ikke blir smal nok i midjen, men du kan jo ta sjansen og så prøve å sy inn? Er heldigvis ikke mye å tape her :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvis man skal tro informasjonen i salgsannonsen (alle forbehold om det altså) så er den under "Vare beskrivelse" oppgitt slik:

Spesifikasjoner
Tøj Stil Print Sesong Høst, Vår, Alle årstider, Sommer, Vinter Farge Hvit Tykkelse Ugjennomsiktig Elastisitet Uelastisk Stoff Polyester Størrelse En Størrelse Kjolelengde Over Knæet Ermelengde Ermeløs Brystkledning (cm) 86 Klær Lengde (cm) 80

Og i følge størrelsestabellen i annonsen skal den da være mellom Medium og Large ihht. brystvidde.

Skrevet

Det er noe som ser veldig merkelig ut med den kjolen. Den får meg til å tenke på en dukkekjole, sydd i stoff som er mye tykkere enn størrelsen på kjolen skulle tilsi, og som derfor ikke faller "riktig".

Anonymous poster hash: 71cde...512

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...