AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #1 Skrevet 6. februar 2015 Hvordan oppfører en mann seg når han ser en dame han liker?Anonymous poster hash: 5ed60...1d6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #2 Skrevet 7. februar 2015 Tiltrukket av eller interessert i? En han er tiltrukket av vil han sjekke ut og komme i kontakt med. Anonymous poster hash: fa8eb...b4d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #3 Skrevet 7. februar 2015 Gjelder dette i rl og på nett? All oppmerksomhet er bra? Anonymous poster hash: 73362...a6b
Nemigirl Skrevet 7. februar 2015 #5 Skrevet 7. februar 2015 De som har sykt stor utringning Ha-ha, du stirrer inn i øynene på damer med sykt stor utringning? Vanskeligheter med hvor du skal feste blikket da og forsøker å fokusere på øya? Vel, nå skjønner jeg iallfall hvorfor jeg aldri oppnår øyekontakt med det annet kjønn
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2015 #6 Skrevet 7. februar 2015 Tiltrukket av eller interessert i? En han er tiltrukket av vil han sjekke ut og komme i kontakt med. Anonymous poster hash: fa8eb...b4d Hvilke tilnærmelser gjør en mann da? TSAnonymous poster hash: 5ed60...1d6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #7 Skrevet 8. februar 2015 Godt spørsmål ts. Har ikke tenkt over det så mye selv. Tror det blir et litt dypt blikk uten å si jeg skal voldta deg og smile vagt med øyne og munn. Så er det regla om å ikke stirre for lenge og alt det der. Anonymous poster hash: 1d360...d6e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #8 Skrevet 8. februar 2015 Mann 25 over forresten. Anonymous poster hash: 1d360...d6e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Godt spørsmål ts. Har ikke tenkt over det så mye selv. Tror det blir et litt dypt blikk uten å si jeg skal voldta deg og smile vagt med øyne og munn. Så er det regla om å ikke stirre for lenge og alt det der. Anonymous poster hash: 1d360...d6e Går dere nært dama for å gi dette dype blikket? TSAnonymous poster hash: 5ed60...1d6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2015 #10 Skrevet 9. februar 2015 Går dere nært dama for å gi dette dype blikket? TSAnonymous poster hash: 5ed60...1d6 Ikke for nært og påtrengende om man går forbi. Jeg opplever oftest å sende dype blikk når jeg sitter og har oversikt over lokalet. Går jeg forbi ei jeg vanligvis ville sett på, vil jeg heller velge å smile og si hei. Mann 25 (opererer ikke med noe pua greier)Anonymous poster hash: 1d360...d6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå